عاملان مرگ پسر خردسال در ایستگاه محاکمه



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

پرونده مردی که با همدستی پزشکی قلابی برای درمان پسر خردسالش خودسرانه اقدام کرده و باعث مرگ کودک شده بود، به دادگاه ارسال شد

 به گزارش جام‌جم، اوایل دی سال گذشته پسری چهارساله به نام شایان در خانه‌شان در یکی از برج‌های منطقه سعادت‌‌آباد به طور مشکوکی فوت کرد. پدر او بازداشت و چند روز بعد مدعی شد من متادون را در یخچال گذاشته بودم که پسرم به جای آب آن را خورد و حالش بد شد. موضوع را به همسایه‌مان که پزشک است گفتم و او خواست آب زغال به پسرم بدهیم. من هم طبق تجویز او عمل کردم که باعث مرگ کودکم شد.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر پدر این کودک و پزشک قلابی بازداشت شدند. در بازرسی از خانه دکتر قلابی نیز اسناد و مدارک و مهرهای جعلی پزشکی و نسخه‌های دروغین کشف شد.

 

پزشک قلابی نیز مدعی شد در مرگ پسر همسایه‌ نقشی نداشته و فقط از پدر کودک خواسته به او آب زغال بدهد تا حالش بهتر شود .

 

در ادامه تحقیقات چند نفر از ساکنان ساختمان با حضور در دادسرا اعلام کردند پزشک قلابی برایشان دارو تجویز کرده است. این در حالی بود که ماموران متوجه شدند پزشک قلابی از همسایه‌ها یک دستگاه متر لیزری و میخکوب نیز سرقت کرده است.

 

در ادامه تحقیقات این دو متهم روانه زندان شدند. متهمان پس از آخرین دفاع در جلسه بازپرسی با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشتند.

 

قاضی پرونده برای پدر کودک به اتهام مشارکت در قتل شبه‌عمدی پسرش شایان چهارساله به لحاظ تقصیر وی، مسامحه و غفلت در رسیدگی به وضعیت طفل خود و نبردن او به مرکز درمانی و برای پزشک قلابی به اتهام مشارکت در قتل شبه‌عمدی شایان چهارساله به سبب تقصیر به لحاظ دخالت در امور پزشکی و نبردن کودک به مرکز درمانی قرار جلب به دادرسی صادر کرد و پرونده به دادگاه کیفری ارسال شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------