سرقت برای ازدواج دوم



  اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

مرد شیشه‌ای که برای تامین هزینه ازدواج با همسر دومش با او سرقت می‌کرد، با شک پلیس دستگیر شد. 

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در بوستان چیتگر متوجه دو سرنشین خودروی پرایدی شدند که خودروهای پارک شده را زیر نظر داشتند. ماموران سراغ راننده رفته و از او مدارک خودرو را خواستند که مدرکی همراه نداشت. در این لحظه زنی که سرنشین خودرو بود، دستپاچه شد و قصد فرار داشت که ناکام ماند.

 

زن جوان و مرد راننده بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس آگاهی منتقل شدند. این درحالی بود که ماموران در بازرسی از خودروی پراید ضبط و پنل‌هایی یافتند که به نظر می‌رسید، سرقتی باشد.

 

زن و مرد متهم در جریان تحقیقات پلیسی گفتند سارق لوازم داخل خودرو هستند و می‌خواستند با دزدی هزینه عروسی‌شان را تامین کنند.

 

دیروز متهمان برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند.

 

مرد سارق به قاضی علی ایرد موسی گفت: من باتری‌ساز هستم و از سال گذشته گرفتار اعتیاد شدم. مصرف شیشه باعث شد زندگی‌ام را ازدست بدهم. دارای همسر و فرزند هستم، اما برای تامین هزینه خرید شیشه دست به سرقت خودرو و لوازم داخل آن زدم. هشت ماه پیش زمانی که برای شیشه کشیدن به خانه مردی معتاد رفته بودم، به طور اتفاقی با عشق قدیمی‌ام روبه‌رو شدم. او نیز مثل من گرفتار اعتیاد شده و مدتی بود از شوهرش طلاق گرفته بود. ما 20 سال پیش باهم همسایه بودیم و حتی می‌خواستیم باهم ازدواج کنیم که نشد. بعد از این ملاقات دوباره تصمیم به ازدواج گرفتیم، اما من مشکل مالی داشتم. همین باعث شد برای تامین خرج زندگی با همسر دومم سرقت کنیم. دو نفری به سرقت خودرو و لوازم آن دست می‌زدیم. قرار بود هزینه عروسی را از این راه تامین کنیم.

 

با اعتراف وی، زن جوان نیز گفته‌های او را تائید کرد و هردویشان روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------