آدمکشی به خاطر سرقت آبمیوه‌گیری



سرقت آبمیوه‌گیری و چرخ‌گوشت از خانه زن همسایه با قتل به پایان رسید. عامل جنایت پس از چهار سال و سه ماه توانست رضایت بگیرد.

به گزارش جام‌جم، 9 اسفند 91‌ ماموران گشت کلانتری ابوذر، یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه فروش مواد مخدر را به جرم نزاع منجر به جرح دستگیر کردند.

 

ضربه چاقوی رحیم کاری‌تر از آن بود که مجروح جان سالم به‌در ببرد. او پس از چند ساعت در بیمارستان جان باخت تا رحیم به جرم قتل مورد بازجویی قرار گیرد.

 

او گفت: «من مجرد هستم و در همسایگی زنی به نام سمیه زندگی می‌کنم. چند روز پیش ماموران پلیس، سمیه را به جرم حمل مواد مخدر دستگیر کردند. وقتی او را با خود بردند، مردی به نام سعید به خانه سمیه رفت و سرک کشید. به سعید گفتم اگر چیزی از خانه سمیه کم شود تو باید پاسخگو باشی اما جواب درست و حسابی نگرفتم. تا این‌که روز بعد سمیه آزاد شد. وقتی خانه‌اش را وارسی کردیم متوجه شدیم آبمیوه‌گیری، چرخ‌گوشت و 800 هزار تومان پولش به سرقت رفته است. دزدی کار سعید بود. سمیه می‌خواست از او شکایت کند اما من جلویش را گرفتم و گفتم خودم ماجرا را حل و فصل می‌کنم.»

 

متهم ادامه داد: «روز بعد به محله زندگی سعید رفتم اما او با دوستش به سمتم حمله کرد. من هم چاقو را درآوردم و ضربه‌ای رها کردم که به دوست سعید خورد. من یادم نمی‌آید چطور به مقتول ضربه زدم چون نیم‌ساعت قبل از درگیری، مشروب خورده بودم و حالت طبیعی نداشتم. من نمی‌خواستم کسی را بکشم.»

 

با این اعترافات، متهم به زندان افتاد تا مدتی بعد در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی محاکمه و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. او یک بار پای چوبه دار رفت اما سرانجام موفق شد با پرداخت مبلغی، رضایت خانواده مقتول را جلب کند.

 

رحیم صبح دیروز برای آخرین بار از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم محاکمه شد و گفت: «من با پرداخت 110 میلیون تومان رضایت اولیای دم را گرفتم. از آنها می‌خواهم مرا ببخشند. الان چهار سال و سه ماه است که در زندانم و یک بار هم پای چوبه دار رفتم. خواهش می‌کنم در حکمم تخفیف قائل شوید.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شده و حکم به آزادی متهم را در آینده‌ای نزدیک صادر کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------