60 ثانیه فیلم سیاه برای اخاذی



خواستگار میانسال که به اتهام ربودن و فیلمبرداری از زن مورد علاقه‌اش بازداشت شده، در بازجویی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی شد، برای این‌که به شاکی پول ندادم تا بینی‌اش را عمل کند، او این شکایت دروغ را مطرح کرده است.

  به گزارش جام‌جم، اوایل اردیبهشت امسال زنی جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی و تهدید به اخاذی با تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

 

شاکی به قاضی مرشد لو گفت: چندی پیش برای خرید، به یکی از محله‌های تهران رفته بودم. هنگام بازگشت به خانه به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودروی پژو شدم. در میانه راه راننده شروع به صحبت کرد. او مدعی بود مجرد و پولدار است و به دنبال همسر برای خود است.

 

وی افزود: او با حرف‌هایش مرا فریب داد و دوستی‌مان شکل گرفت تا این‌که دو هفته پیش به بهانه این‌که می‌خواهد درباره خواستگاری حرف بزند، سراغم آمد. سوار خودرویش شدم و او مرا به محلی خلوت کشاند.

 

شاکی ادامه داد: خواستگار میانسالم کتکم زد و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد. با او درگیر شدم و همان‌جا متوجه نیت شوم او شدم. او پس از ناکامی در آزار و اذیت، با تلفن همراهش یک دقیقه از من فیلمبرداری کرد. او تهدید کرد، برای منتشر نشدن فیلم در شبکه‌های اجتماعی باید دو میلیون تومان به او بدهم.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و بازداشت آدم‌ربای اخاذ آغاز شد تا این‌که دو روز پیش او در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد.

 

سهیل 50 ساله به افسر تحقیق گفت: من به طور اتفاقی با شاکی آشنا شدم و به دروغ به او گفتم که مجردم. او از ماجرای متاهل بودن من خبری نداشت. اوضاع بخوبی پیش می‌رفت تا این‌که یک روز در جریان ملاقاتمان با هم حرف می‌زدیم که از من خواست پنج میلیون تومان برای هزینه عمل جراحی بینی به او بدهم که این مبلغ را نداشتم. او چند روز به طور متوالی با من تماس می‌گرفت و این پول را درخواست می‌کرد، اما هرچه می‌گفتم این پول را ندارم، توجهی نمی‌‌کرد.

 

وی افزود: یک هفته که گذشت او به ملاقاتم آمد و عکس‌هایی از همسرم را به من نشان داد و گفت؛ متوجه شده من به او دروغ گفته‌ام و همسر و فرزند دارم. او تهدید کرد باید پنج میلیون تومان به او بدهم تا موضوع را به همسرم نگوید. بعد تلفن همراهش را خاموش کرد که فکر کردم، از اخاذی منصرف شده اما چند روز بعد بازداشت شدم. شاکی با این شکایت دروغین قصد دارد از من اخاذی کند.

 

با صدور قرار قانونی برای متهم میانسال تحقیقات از وی ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------