عذرا شوهر داشت و دست از سرم بر نمی داشت ، خفه اش کردم



یک پسر جوان که زنی میانسال را به قتل رسانده و با جلب رضایت اولیای دم از قصاص گریخته بود از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. 

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از عصر چهاردهم مرداد 91 به دنبال پیدا شدن جنازه کبود یک زن 45ساله به نام عذرا در خانه اش در خیابان رودکی تهران در دستور کار ماموران کلانتری 108 نواب قرار گرفت.

 

همسر این زن به پلیس گفت: عذرا مدتی بود به دام مواد مخدر افتاده بود و رابطه خوبی با من نداشت. من صبح زود به محل کارم رفتم اما وقتی برگشتم با جنازه همسرم روبه رو شدم که با پیچیده شدن روسری دور گردنش خفه شده است.

 

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به همسر قربانی مظنون شد اما وقتی در بررسی گوشی موبایل عذرا به رابطه پنهانی وی با یک پسر معتاد به نام اصغر پی برد وی را بازداشت کرد.

 

اصغر 20ساله مدتی پیش از این قتل به اتهام سرقت یک تابلو فرش عتیقه دستگیر و به 9 سال زندان محکوم شده اما با وثیقه از زندان رهایی یافته بود.

 

اصغر به کشتن زن میانسال اعتراف کرد و گفت: چون معتاد بودم با عذرا آشنا شدم. گاهی اوقات در غیاب همسر عذرا به خانه اش می رفتم و با هم مواد می کشیدیم اما چون 25سال از او کوچکتر بودم از من اخاذی می کرد. او چند بار تهدیدم کرده بود ماجرای اعتیادم را به خانواده ام می گوید و ابرویم را می برد و من برای اینکه آبرویم را نبرد به او پول داده بودم.از اخاذی های عذرا خسته شده بودم به همین خاطر آخرین بار وقتی برای مصرف مواد مخدر به خانه شان رفتم او را با روسری خودش خفه کردم.

 

با اعتراف پسر معتاد وی پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که وی با پرداخت دیه 30 میلیونی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و به زندگی برگردد. وی روز دوشنبه از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به دفاع پرداخت و گفت: از قتل عذرا پشیمانم و حالا که مواد مخدر را ترک کرده ام فهمیده ام دست به اشتباه بزرگی زده ام. حالا 4سال است در زندانم و از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و اصغر را به 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------