محاکمه طلافروش قلابی به اتهام فریب و آزار 6 زن



طلافروش قلابی که به بهانه ازدواج، شش زن را فریب داده و سه نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است در مجموع به 41سال حبس محکوم شد.

 به گزارش جام‌جم، اواسط سال 93، زنی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت، گفت: «مدتی قبل به عنوان مسافر سوار پراید مردی جوان به نام سامان شدم. او خودش را طلافروش معرفی کرد و شماره‌ام را گرفت. چند وقت با هم دوست بودیم تا این‌که به بهانه دیدن مادرش، مرا به جاده چالوس کشاند، اما با تهدید انتشار تصاویر خصوصی‌ام مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»

 

تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهم آغاز شده بود که پنج زن دیگر نیز با مراجعه به کلانتری، شکایت مشابهی تنظیم کردند. دو نفر از آنها مدعی وقوع تجاوز شده و سه نفر دیگر بابت سرقت شکایت کرده بودند.

 

سرانجام متهم که از سارقان سابقه‌دار است، دستگیر شد و پرونده‌اش برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. او در جلسه نخست، خود را بی گناه اعلام کرد و مدعی شد فقط با شاکیان دوست بوده است. قضات نیز برای انجام تحقیقات بیشتر، جلسه را تجدید کردند.

 

صبح دیروز، جلسه دوم با حضور سه شاکی زن و متهم به ریاست قاضی حشمت‌الله توکلی برگزار شد. در ابتدای جلسه، یکی از شاکیان که مدعی وقوع تجاوز بود، گفت: «چند ماه قبل از حادثه در حال پیاده‌روی بودم که متهم با پرایدش به سمتم آمد و درخواست شماره کرد. من قبول نکردم اما او گفت اگر شماره ندهی رهایت نمی‌کنم. مجبور شدم و شماره‌ام را روی یک کاغذ برایش نوشتم. چند روز بعد تماس گرفت و قرار گذاشت. او خودش را طلافروش جا زد. مدتی بعد، به بهانه ملاقات مادرش، مرا به جاده چالوس کشاند و با تهدید انتشار تصاویر خصوصی، مرا مورد آزار قرار داد. چند روز بعد گفت به خواستگاری‌ام می‌آید اما وقتی با هم برای خرید مانتو رفته بودیم، در یک لحظه کیفم را دزدید و متواری شد.»

 

پس از شاکیان، نوبت به متهم رسید. او که سابقه 11 فقره سرقت در پرونده دارد، منکر اتهامات خود شد و گفت: «شاکی‌ها با هم تبانی کرده‌اند تا مرا مجرم نشان دهند. من فروشنده سیار کفش هستم و هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام. پراید هم ندارم. فقط به یکی از شاکیان پیشنهاد ازدواج موقت داده بودم.» در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم آدم‌ربایی، سرقت و برقراری ارتباط نامشروع به 15، 22 و چهار سال حبس و 99 ضربه شلاق محکوم کردند. براساس قانون، متهم بیشترین حکم صادره یعنی 22 سال حبس را خواهد کشید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------