ناکامی جاعلان در فروش ملک ۱۱ میلیارد تومانی



فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که با جعل سند، قصد فروش ملکی خالی از سکنه به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال را داشتند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شدند. 

به گزارش میزان، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی در زمینه جعل سند برای املاک خالی از سکنه و کلاهبرداری از طریق فروش آن‌ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه اعضای این باند مهارت بالایی در تهیه اسناد جعلی داشتند، افزود: آن‌ها با پرسه زنی در مناطق بالای شهر اقدام به شناسایی املاک گران قیمت خالی از سکنه کرده و با اطمینان از عدم مراجعه طولانی مدت صاحبان ملک، برای آن سند جعلی تهیه و از این طریق آن را به فروش می‌رساندند.

 

این مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام با تحقیقات گسترده کارآگاهان اعضای این باند سه نفره در حالی که قصد داشتند ملکی گران قیمت واقع در یکی از نقاط بالای شهر اصفهان که دارای ارزشی بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال بود را در یکی از بنگاه‌های معاملات ملکی به فروش برسانند دستگیر و از آنان یک جلد سند بنچاق جعلی نیز کشف شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری هستند گفت: متهمان با اقرار صریح به بزه انتسابی همراه با پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

سردار آقاخانی افزود: با تلاش کارآگاهان، صاحبان اصلی این ملک که از چنین اتفاقی بی اطلاع بودند شناسایی شده و در جریان این کلاهبرداری قرار گرفتند.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به کسانی که املاک گران قیمت خود را به صورت بلاصاحب ر‌ها می‌کنند، گفت: معمولاً زمین‌ها و املاک گران قیمت ر‌ها شده که هیچ گونه اقدامی برای مشخص کردن حدود مالکیت آن‌ها صورت نگرفته مورد طمع جاعلان و کلاهبرداران قرار گرفته و این افراد با شناسایی چنین زمین‌ها و املاکی سعی می‌کنند با تهیه سند مجعول، آن‌ها را به فروش برسانند.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: لازم است هرکس زمین و ملکی خالی از سکنه دارد هرچند وقت یک بار سرکشی از آن داشته باشد و اگر متوجه عملیات ساختمانی و یا هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف آن شد پیگیری‌های قانونی را انجام دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------