آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

درگیری مرگبار به‌خاطر سرقت موتورسیکلت



  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث ,حوادث روز

درگیری دو مرد بر سر سرقت موتورسیکلت با قتل یکی از آنها پایان یافت. 

به گزارش جام‌جم، شامگاه دوشنبه یکی از ماموران کلانتری 111 هفت‌چنار تهران با محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان لقمان خبرداد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با حضوردر بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند افرادی مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کرده و ناپدید شده‌‌اند.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. جست‌وجوها در این باره ادامه داشت تا این‌که ماموران با حضور دوباره در بیمارستان متوجه شدند مردی جوان هراسان وارد بخش مردان شده و به دنبال برادر زخمی‌اش است.

 

ماموران زمانی که از او تحقیق کردند معلوم شد او با مقتول نسبتی ندارد. او بازداشت شد و به افسر تحقیق گفت: برادرم کیوان با مردی به نام محمد درگیری داشت. من در تماس دوستم متوجه شدم برادرم زخمی شده، وقتی به بیمارستان آمدم پی بردم او زنده است و محمد به قتل رسیده است.

 

برادر وی به نام کیوان 33 ساله ساعاتی بعد در حالی که خواب بود در خانه‌اش بازداشت شد. او برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل و مدعی شد با محمد درگیر شده اما نمی‌داند چه کسی او را به قتل رسانده است. این مرد اعلام کرده بود که دختر مورد علاقه‌اش و پسری به نام مجید و دختر مورد علاقه او نیز در جریان این دعوا حضور داشته‌‌اند. این سه نفر هم بازداشت شدند و همگی برای تحقیقات دیروز به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران انتقال یافتند.

 

ابتدا کیوان به قاضی پرونده گفت: من در رستوران کار می‌کنم. دو روز پیش محمد موتورم را دزدید و تحویلم نمی‌داد. برای پس گرفتن آن به خانه‌اش رفتم که با هم درگیر شدیم. او قصد ربودن دختر مورد علاقه‌ام را داشت که من و مجید سد راهش شدیم و او را کتک زدم.

 

در ادامه مجید هم گفت در دعوا شرکت داشته اما نمی‌داند چه کسی با چاقو محمد را زده است. اما دختر مورد علاقه او مدعی بود که کیوان با چاقو محمد را زده است.

 

دیروز برای کیوان و مجید قرار قانونی صادر شد. تحقیقات از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------