بازداشت مظنون اصلی آتش‌ سوزی مرگبار



پسر جوانی که احتمال می‌رود در آتش‌افروزی مرگبار در محله سبلان نقش داشته، دیروز بازداشت شد. 

به گزارش جام‌جم، جمعه گذشته بر اثر آتش‌ سوزی عمدی خانه‌ای دو طبقه و قدیمی در محله سبلان جنوبی دو مرد در میان شعله‌های آتش جان باختند.

 

دو برادرکه با یکی از مقتولان اختلاف داشتند بازداشت و مدعی شدند دو مرد به نام‌های مسعود و هادی در این ماجرا نقش داشته‌اند که آنها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند.

 

دیروز مسعود که همه راه‌های فرار را بسته می‌دید، به اداره دهم پلیس آگاهی آمد و تسلیم شد. او منکر دخالت در آتش‌سوزی مرگبار شد.

 

مسعود دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من و هادی با مقتولان اختلافی نداشتیم. آن روز یکی از بچه‌های محل به نام حسین را در خیابان دیدیم که خواست او را به خانه دوستش ببریم. زمانی که به آنجا رسیدیم تلفن همراهش زنگ خورد. پدرش بود تلفنی با هم دعوایشان شد.

 

پدرش می‌گفت چرا بنزین از موتور برداشتی و آن خانه را آتش زدی. از او خواستیم ماجرا را بگوید.

 

وی افزود: حسین مدعی بود، شیشه سس را پر از بنزین کرده و داخل آن فیتیله گذاشته و به داخل خانه قربانیان پرتاب کرده است. در حالی که او اظهاراتی ضدونقیض بیان کرده و جنایت را به گردن یکی از دو برادر بازداشت شده انداخته بود شواهدی به‌دست آمده که نقش داشتن وی را پررنگ‌تر می‌کند.

 

مسعود به اتهام معاونت در قتل عمدی فرزاد و جعفر و معاونت در آتش‌سوزی عمدی بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. جست‌وجوی پلیس برای بازداشت دیگر همدست او ـ هادی ـ ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------