پسر معتاد تنها مظنون قتل مادر



پسر معتاد به عنوان تنها مظنون قتل مادر 70 ساله‌اش دستگیر شد. متهم در تحقیقات منکر قتل شده است.

به گزارش جام‌جم، ساعت 17 عصر سه‌شنبه مردی جوان با اورژانس تهران تماس گرفت و برای نجات جان مادرش درخواست کمک کرد.

 

در ادامه امدادگران اورژانس درخانه آنها در خیابان کمالی حاضر شدند و مشاهده کردند زنی 70 ساله در یکی از اتاق‌ها افتاده و مدتی از مرگش می‌گذرد.

 

آنها به مرگ این زن مشکوک شده و موضوع را به پلیس گزارش دادند. در این مرحله ماموران کلانتری 112 ابوسعید در محل حاضر شدند و مشاهده کردند وسایل خانه به هم ریخته است. بررسی جسد نیز نشان داد، زن سالخورده خفه شده است.

 

موضوع به مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با حضور بازپرس جنایی و تیم پلیس آگاهی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

تحقیقات اولیه از همسایه‌ها نشان می‌داد پسر مقتول معتاد بوده و شیشه مصرف می‌کرده و همیشه با مادرش اختلاف داشته است، و آنها بارها صدای مشاجره و دعوای آن دو را شنیده‌اند. به گفته همسایگان پسر مقتول چند روز پیش اقدام به کتک زدن مادرش کرده بود. علاوه برآن ساعاتی پیش از حضور اورژانس و پلیس صدای مشاجره مقتول را با پسرش شنیده بودند که یکباره صدای پیرزن خاموش شده بود.

 

همین سرنخ کافی بودکه پسر 39ساله مقتول به عنوان تنها مظنون در این جنایت بازداشت شود. دیروز این متهم برای تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: در قتل مادرم نقشی ندارم. زمانی که به خانه آمدم او را در حالی که بیهوش کناری افتاده بود، دیدم. به اورژانس زنگ زدم اما امدادگران که آمدند مادرم مرده بود. من او را نکشتم. با انکار تنها مظنون پرونده، او برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا راز قتل پیرزن فاش شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------