تیراندازی خونین در عروسی /3 میهمان هدف قرار گرفتند



3 نفر در روستای مرتضی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند که در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند، براثر تیراندازی مصدوم شدند.

 به  گزارش  ایرنا ؛ شامگاه چهارشنبه  در مجلس عروسی در روستای مرتضی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند یکی از شرکت کننده در مراسم اقدام به تیراندازی با اسلحه ساچمه ای کرد که به علت ناتوانی در کنترل اسلحه 2 مرد حدود 36 ساله و یک نوجوان 9 ساله مورد اصابت تیر ساچمه ای قرار گرفته و مصدوم شدند.رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت 22:34 دقیقه چهارشنبه شب رخ داده است گفت:مصدومان این حادثه با کمک اهالی محل و نیروهای فوریت های پزشکی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

 

یوسف بهداروندی ادامه داد: 2مصدوم این حادثه پس انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داده شدند.

 

رسم غلط تیراندازی در محافل به ویژه آیین های عروسی و عزا در برخی شهرهای خوزستان و استان های همجوار، این مجالس را به مصیبتی برای شرکت کنندگان تبدیل کرده است.

 

 در برخی از طوایف شهرستان گتوند تعهد نامه منع تیراندازی امضا شده است ولی در برخی از مناطق دیگر این شهرستان هنوز شاهد تیراندازی در مجالس عروسی و عزا هستیم.

 

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------