انتقام‌گیری عجیب کلنگ از مدیر تالار



سارق حرفه‌ای معروف به «کلنگ» که برای انتقامجویی اموال مدیر یک تالار را سرقت کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام حم انلاین,21 فروردین امسال مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، از دو مرد جوان به اتهام سرقت شکایت کرد.

 

شاکی به قاضی علی ‌ایردموسی گفت: من مدیر یک تالار عروسی در شرق تهران هستم. شب حادثه همراه پسر چهار ساله‌ام از تالار بیرون آمده و با سوار شدن به خودروام به سمت خانه‌مان حرکت کردیم که در میانه راه و در مقابل مغازه‌ای توقف کردم. برای خرید به مغازه‌ای رفتیم و پس از خرید به سمت خودرو رفتم.

 

وی افزود: هنوز چند قدمی بیشتر حرکت نکرده بودیم که دو مرد جوان که راکبان موتورسیکلتی بودند راهمان را سد کردند. آنها با چاقو و قمه به من حمله و زخمی‌ام کردند. بعد هم با سرقت اسناد و مدارک هویتی‌ام، کارت‌های بانکی، مدارک خودرو و نیز سه میلیون و 800 هزار تومان پولی که همراه داشتم، فرار کردند. با صدای گریه فرزندم رهگذران در تاریکی شب متوجه ماجرا شده و نجاتم دادند. آنها مرا به مرکز درمانی رساندند که نجات یافتم.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، با دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای بازداشت سارقان خشن در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در این مرحله ماموران زمانی که دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت را بازبینی کردند، متوجه شدند گفته‌های شاکی صحت دارد و دو جوان به جان او افتاده و اموالش را دزدیده‌اند.

 

ماموران در جست‌وجوی سارقان فراری بودند تا این که اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، متهمان دو سارق حرفه‌ای هستند که یکی از آنها به کلنگ معروف است. سرانجام دو روز پیش یکی از دزدهای فراری بازداشت شد.

 

متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: همدستم به نام علی معروف به کلنگ با برادرزاده شاکی اختلاف داشت و برای انتقام از او تصمیم به سرقت از عمویش گرفت. من در این سرقت با او همراه شدم اما نقشی در سرقت و کتک زدن شاکی نداشتم.

 

متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد و همدستش تحت تعقیب قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------