معمای قتل رستوران‌دار ایرانی در فیلیپین



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,قتل

مرد جوان که متهم است دوست ایرانی خود را در فیلیپین به قتل رسانده، با شکایت اولیای دم در مشهد بازداشت شد. متهم در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه معرفی کرد.

به گزارش جام جم انلاین ,چندی قبل خانواده مردی ایرانی با مراجعه به دادسرای تهران با طرح شکایتی خواستار دستگیری قاتل پسرشان شدند.

 

آنها در شکایت خود اعلام کردند پسرشان، صاحب رستورانی در فیلیپین بود و 27 بهمن 92 در رستورانش با ضربات چاقو کشته شد. پلیس فیلیپین با حضور در محل قتل یکی از دوستان او را به نام سعید با لباس خونی دستگیر کرد، اما سعید شش ماه بعد از این کشور گریخت و

به ایران آمد.

 

پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند مرد 39 ساله اهل مشهد بوده و در این شهر زندگی می‌کند.

 

به همین خاطر با نیابت قضایی به دادسرای مشهد خواستار شناسایی سعید و دستگیری او شدند. با ارسال نیابت، تیمی از کارآگاهان جنایی مشهد با دستور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، تحقیقات در این باره را آغاز کرده و متوجه شدند متهم 39 ساله در خانه‌ای در بلوار ساجدی مشهد زندگی می‌کند.

 

سرانجام سعید در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد. او در بازجویی‌ها گفت: من در رستوران مقتول کار می‌کردم و هیچ مشکلی با هم نداشتیم. روز قتل وقتی به رستوران آمدم، جسد دوستم غرق در خون بود. در ادامه پلیس فیلیپین مرا دستگیر کرد که بعد از تحقیقات تبرئه و آزاد شدم. من هیچ نقشی در قتل دوستم نداشتم.

 

بازپرس جنایی مشهد در ادامه از متهم مدرکی برای تبرئه‌‌اش خواست که او نتوانست ارائه کند. این در حالی بود که اولیای دم با ارائه فیلمی مدعی شدند تلویزیون فیلیپین چهره «سعید» را به عنوان قاتل نشان داده و او در زمان دستگیری لباس خونین به تن داشته است.

 

بازپرس احمدی‌نژاد پس از تحقیق از متهم او را همراه پرونده‌اش به تهران منتقل کرد تا درباره ادعای او تحقیق شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------