آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری مردی که از جنازه مقتولان سرقت می کرد



  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث ,حوادث روز

پلیس ایالت اورگان آمریکا مردی را که از جنازه مقتولان پورتلند دزدی کرده بود،بازداشت کرد.

 به گزارش ایران آنلاین؛پلیس مردی که مظنون به دزدی از جنازه ریکی بست است را بازداشت کرده است؛ ریکی بست، ۵۳ ساله، هقته گذشته هنگامی که به همراه تالیسین نامکای مشه، قصد جلوگیری از هتاکی و پرخاشگری به دو دختر نوجوان را داشت، با ضربات چاقوی جوزف جرمی کریستین، کشته شد.

 

پلیس ایالت اورگان آمریکا، جورج الوود شاگنی، ۵۱ ساله، در حالی بازداشت که حلقه نامزدی ریکی بست را بر دست کرده بود.

 

پلیس همچنین تصاویر دوربین‌های شهری را منتشر کرده که در آن جورج شاگنی در حالی که کوله پشتی ریکی بست را در دست دارد دیده می‌شود.

 

آقای شانگی قرار است روز دوشنبه (پس فردا - پنجم ژوئن) در دادگاه حاضر شود؛ اتهام او سرقت، بدرفتاری با جنازه، و دستکاری مدارک و شواهد قتل است.

 

پلیس اورگان گزارش کرده حلقه ازدواج و کوله‌پشتی ریکی بست را از مظنون پس گرفته اما هنوز تلفن همراه و کیف پول او را پیدا نکرده است.

 

این واقعه سه شنبه‌گذشته در پورتلند روی داد، هنگامی که جرمی جوزف کریستین، ۳۵ ساله، در قطار شهری به دو دختر نوجوان که یکی از آنها روسری بر سر داشته گفت: "شما بی‌مصرفید. باید خودتان را بکشید. به عربستان برگردید."

 

دقایقی بعد، ریکی بست، ۵۳ ساله، به همراه تالیسین نامکای مشه، ۲۳ ساله، و یک مرد جوان دیگر تلاش کردند جرمی جوزف کریستین را از پرخاشگری علیه این دختران بازدارند که او با چاقو به آنها حمله کرد.

 

در این درگیری تالیسین نامکای مشه و ریکی بست کشته شدند و مرد جوان دیگری از ناحیه گردن چاقو خورد اما جان سالم به در برد.

 

جرمی جوزف کریستین دقایقی بعد بازداشت شد و روز جمعه گذشته به دادگاه برده شد تا تفهیم اتهام شود؛ او به قتل دو نفر، اقدام به قتل یک مرد دیگر، هتاکی و پرخاشگری نژادپرستانه متهم است.

 

او که به گزارش پلیس سوابق "رفتارهای نژادپرستانه" و ابراز عقاید "سفیدپوست‌پرستی" دارد، در دادگاه فریاد سر داد که: "شما بگویید تروریسم، اما من اعمالم را میهمن پرستی می‌دانم."

 

  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث ,حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------