مجازات عجیب برای پیرزن پفک دزد!



پیرزنی که اقدام به سرقت چیپس و پفک نمکی از یک سوپرمارکت کرده بود، با حکم دادگاه به ممنوعیت خرید بدون داشتن همراه محکوم شد.

  «خبرجنوب» نوشت: وی در اعترافات خود گفته است براي خوردن چیپس و پفک دست به سرقت زده است.چندی قبل مأموران پلیس شیراز در جریان سرقت از یک سوپرمارکتی در شیراز قرار گرفتند. در این سرقت پیرزنی با حضور در یک سوپرماکت دست به سرقت زده بود.

 

صاحب سوپرمارکت به مأموران گفت: در مغازه ام نشسته بودم که پیرزنی وارد شده و شروع به صحبت با من کرد. بعد از دقایقی بدون خرید از آنجا خارج شد. پس از مشاهده دوربین متوجه شدم که از مغازه ام چیپس و پفک دزدیده است. بررسیها حکایت از این داشت که وی هیچگونه سابقه کیفری ندارد.جستجو همچنان برای شناسایی سارق ادامه داشت تا اینکه سرنخی پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت.

 

با این سرنخ مأموران موفق به شناسایی این پیرزن شدند و سارق را دستگیر کردند.او در بازجوییها به سرقت اعتراف و انگیزه خود را خوردن چیپس و پفک اعلام کرد. در نهایت این پرونده به دادگاه ارسال شد و این پیرزن نزد قاضی پرونده نیز به بزه ارتکابی اعتراف کرد. با توجه به کهولت سن متهم ،قاضی پرونده وی را به ممنوعیت خرید بدون داشتن همراه محکوم كردو از این پس او به تنهایی نباید برای خرید از خانه خارج شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------