ناپدید شدن زن جوان در هاله ابهام



همزمان با ناپدید شدن زن جوان، مردی میانسال که دوست تلگرامی او بود، تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت. 

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن همسر جوانش خبر داد.

 

او به افسر تحقیق گفت: همسرم برای خرید خانه را ترک کرد و بازنگشت. جست‌وجوهایمان تاکنون برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده است. نمی‌دانم چه بلایی بر سرش آمده است.

 

همزمان با شکایت این مرد، ماموران در تلاش برای یافتن او بودند تا این‌که چند روز پیش معلوم شد این زن در تلگرام با مردی میانسال آشنا شده و با او در ارتباط بوده است. آخرین نفری هم که با او حرف زده همان مرد بوده و بعد از آن این زن ناپدید شده است.

 

تحقیقات برای یافتن این مرد ادامه داشت تا این‌که ماموران خانه‌اش را در یکی از محله‌های مرکزی تهران شناسایی کردند. ماموران با حضور در آنجا متوجه شدند این مرد ناپدید شده و کسی از او خبری ندارد. دو روز پیش همسر متهم فراری بازداشت و مورد تحقیق قرار گرفت.

 

این زن به افسر تحقیق گفت: من با شوهرم 20 سال است که ازدواج کرده و فرزندانی داریم. من اصلا نمی‌دانستم او با زنی غریبه دوست شده و در ارتباط است. چند روز پیش پدرشوهرم را در بیمارستان بستری کردیم. شوهرم برای سرکشی نزد او می‌رفت و چند شب در کنار او بود. قرار بود به خانه بیاید تا برادرش به بیمارستان برود که دیگر خبری از او نشد و تلفن همراهش نیز خاموش است.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات از این زن درحالی ادامه دارد که ماموران زمانی که برای یافتن او به بیمارستان رفتند، متوجه شدند این مرد از بیمارستان خارج شده و فرار کرده است.

 

جست‌وجو برای یافتن این مرد و رازگشایی از سرنوشت زن گمشده ادامه دارد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------