پزشک مشهور در دام کلاهبرداری دوستش افتاد



پزشک سرشناس و دوستانش که فریب وعده‌های توخالی دوست قدیمی را خورده و دریک شرکت خصوصی مبالغ قابل توجهی سرمایه‌گذاری کرده بودند نمی‌دانستند درچه دامی گرفتارشده‌اند.

 رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شکایت این جراح در شعبه ٢٤ مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران آغازشد.

 

مالباخته درباره جزئیات ماجرای کلاهبرداری به ایران  گفت: چندی پیش یکی از دوستانم که مدیر عامل یک شرکت خصوصی بود با وعده کارآفرینی وسرمایه‌گذاری، ازمن خواست در شرکتش سرمایه‌گذاری کنم. از آنجا که به دوستم اعتماد زیادی داشتم ذره‌ای به گفته‌هایش شک نکردم و تمام سخنانش را با جان و دل پذیرفتم اما نمی‌دانستم او از اعتماد من سوءاستفاده می‌کند و فریبم می‌دهد.

 

بدین ترتیب ١٨ فروردین سال گذشته طی قراردادی یکساله با دوستم مبلغ صد و چهار میلیون تومان به حسابش واریز کردم. او هم برای جلب اعتمادم یک فقره چک داد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانم کل پولم را پس بگیرم.چندی بعد نیزتعداد دیگری ازدوستانم ازجمله برخی پزشکان دیگرنیزدراین شرکت سرمایه‌گذاری کردند، بی‌خبر از اینکه چه دامی برایمان پهن کرده‌اند.

 

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد این شرکت زیر مجموعه یکی از شرکت‌های بزرگ است اما از آنجا که عوامل آنها خیلی حرفه‌ای نقشه کلاهبرداری را عملی کرده‌اند مدرکی در دست شاکیان قرار نداده‌اند تا آنها بتوانند به حق وحقوق‌شان برسند.همچنین مدیران شرکت نیز هیچ اموالی به نام خود ثبت نکرده‌اند که امکان توقیف اموالشان وجود داشته باشد.بنابراین مالباختگان هیچ راهی برای رسیدن به پول هایشان ندارند، چرا که پرونده شکایت از جنبه کیفری خارج بوده و تنها از لحاظ حقوقی تحت بررسی است. شاکی‌ها نیزخواستاررسیدگی فوری به موضوع ودریافت حقوق ازدست رفته‌شان هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------