مرد همسرکش: مرا به خاطر دخترم ببخشید یا اعدام کنید



روز نوزدهم مرداد سال 88 جوانی تلفنی با پلیس تماس گرفت و خبر داد که همسرش را در خانه به قتل رسانده است.

ایران نوشت: بلافاصله مأموران و تیم جنایی راهی خانه مورد نظر در جنوب تهران شدند. آنها پس از ورود با جسد زن جوانی به‌نام «گل بهار» - 28 ساله – در اتاق پذیرایی روبه‌رو شدند.

 

پس از تحقیقات مقدماتی و انتقال جسد به پزشکی قانونی، مشخص شد.

 

وی در اثر خفگی جان باخته است. شوهر این زن نیز در نخستین مراحل بازجویی به قتل اعتراف کرد.او گفت: در حال مشاجره با هم بودیم که همسرم به پدر و مادرم ناسزا گفت که نتوانستم خودم را کنترل کنم. به همین خاطر عصبانی شدم و با بستن پرده توری به دور گردنش او را خفه کردم، درحالی که قصد کشتنش را نداشتم.

 

مرد جوان پس‌از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد، اما چون مقتول یک زن بود، باید والدین او تفاضل دیه را پرداخت می‌کردند تا حکم اعدام اجرا شود اما به علت نپرداختن دیه، این مرد محکوم در زندان بلاتکلیف باقی ماند و پس از 8 سال بلاتکلیفی سرانجام از قضات دادگاه تقاضا کرد به وضعیتش رسیدگی کنند. این مرد در جلسه دیروز دادگاه از اولیای دم درخواست بخشش کرد و گفت یا او را به خاطر تنها دخترش ببخشند یا زودتر اعدامش کنند!پس از اظهارات وی، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی در این‌باره تصمیم‌گیری کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------