مرد هزار چهره به ایستگاه آخر رسید +عکس



مرد هزار چهره که با ادعای ارتباط با سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، در شهرستان مراغه شناسایی و بازداشت شد.

علی دلداری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه به جام‌جم گفت: در پی شکایت‌های مردمی در ارتباط با این که فردی با معرفی خود به عنوان نماینده شورای نگهبان، بیت رهبری و ارتباط با مسئولان قوه قضاییه مبالغی کلان از آنها کلاهبرداری کرده و متواری شده است، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات آغاز شد.

 

وی افزود: در ادامه تحقیقات معلوم شد کلاهبردارفراری به نام داوود احمد زاده با تحصیلات پنجم ابتدایی در چند مرحله نیز با جعل اسناد و مدارک خود را نماینده اداره اطلاعات معرفی و با تهدید و ارعاب از مردم کلاهبرداری کرده است. جست‌وجوها برای یافتن او ادامه داشت تا این‌که متهم در عملیات پلیسی بازداشت شد. او برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادیاری دادسرای مراغه منتقل شد.

 

دلداری ادامه داد: با تحقیق از این متهم معلوم شد وی از چندی پیش نیز به شیوه‌ای مشابه از مردم شهرهای مختلف نیز کلاهبرداری کرده و به «مرد هزار چهره» معروف بوده است. برای متهم قرارقانونی صادر و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

با درخواست قضایی تصویر این کلاهبردار بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی در دام وی گرفتار شده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند با حضور در دادسرای مراغه از وی شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

 

همچنین هموطنان اگر اطلاعاتی درباره این متهم و فعالیت او دارند می‌توانند با شماره تلفن 04137279031 به دادسرای مراغه اطلاع دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------