دستگیری دزد جیب بر برای مرتبه ی سی ام (+عکس)



در پی وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری در محدوده ایستگاه های BRT مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در محدوده چهارراه ولیعصر،طرح شناسایی و دستگیری سارقین جیب بر از سوی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ،در مورخ 23 اردیبهشت ماه جاری و در زمان حضور نامحسوس کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی در محدوده ایستگاه های BRT محدوده چهارراه ولیعصر و خیابان انقلاب، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقین جیب بر حرفه ای و سابقه دار درحین ارتکاب سرقت شدند که بلافاصله این شخص دستگیر ودرهمان بازرسی اولیه از وی، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد.

  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث , حوادث روز

 

در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم به نام 'جمشید . س' ( متولد 1345 ) از سال 1364 تاکنون ، 29 بار در شهرهای پرتردد وپرجمعیت کشور بویژه تهران و همچنین شهرهای زیارتی (مشهد) و توریستی (اصفهان و ...) به اتهام سرقت بویژه جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است.

 

متهم که از مجرمین سابقه دار و بسیار حرفه ای در زمینه جیب بری است، دراظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شد اما پس از شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه و مدارک شناسایی به عنوان مالباختگانی که همگی آنها به شیوه جیب برری مورد سرقت قرار گرفته بودند، به ناچار به سرقت از این افراد اعتراف کرد.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد:در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به تعدد سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت بویژه جیب بری و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت اموال قرار گرفتند، دستورانتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه 6 تهران صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی در خیابان سهروردی شمالی- خیابان خرمشهر- میدان نیلوفر مراجعه نمایند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------