چهار شرور مسلح در شرق هرمزگان به هلاکت رسیدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران پلیس چهار نفر از اشرار مسلح در کوه های اطراف شهرستان رودان به هلاکت رسیدند. 

به گزارش ایرنا، سردار عزیزاله ملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 

وی بیان داشت: ماموران پلیس با اجرای طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی پس از شناسایی محل تردد و تحرکات این افراد، عصر یکشنبه در کوه های اطراف شهرستان رودان با تیم چهار نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد: در بازرسی از این افراد، تعداد چهار قبضه اسلحه جنگی،112 فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.

 

سردار ملکی اذعان داشت: 2 نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.

 

وی گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکاتی که باعث ناامنی در منطقه شود مبارزه خواهد کرد و از مردم می خواهیم هر نوع موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

شهرستان رودان در 100 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------