اخاذی میلیونی آدم‌ربای آزارگر از زن جوان



  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث , حوادث روز

آدم‌ربای آزارگر که با تهیه عکس‌های سیاه از زن مسافر از او اخاذی میلیونی می‌کرد، بازداشت شد. 

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی جوان با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت و اخاذی شکایت کرد.

 

شاکی به قاضی سهرابی گفت: دو ماه پیش در خیابان منتظر تاکسی بودم، اما از آنجا که هوا تاریک شده بود و عجله داشتم سوار خودروی سمندی شدم که مقابلم توقف کرد. در میانه راه راننده تغییر مسیر داد. زمانی که به او اعتراض کردم، چاقویی را زیر گلویم گذاشت تا فریاد نزنم. او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با گوشی که همراه داشت، از من شروع کرد به عکس گرفتن. بعد هم شماره تلفن همراهم را در گوشی خود ثبت کرد.

 

وی ادامه داد: راننده خشن مرا تهدید کرد که اگر از وی شکایت کنم، عکس‌هایی را که از من تهیه کرده منتشر و نشانی خانه‌ام را پیدا می‌کند و مرا می‌کشد. خواستم ابتدا از او شکایت کنم که ترسیدم و سکوت کردم.

 

وی گفت: او بعد از چند روز با تلفن همراهم تماس گرفت و تهدیدم کرد که نباید از او شکایت کنم. علاوه بر آن باید دو میلیون تومان به او بدهم در غیر این صورت عکس‌های سیاه تهیه شده از مرا در تلگرام منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. مانده بودم با این تهدیدها چه کنم. از ترس این‌که کسی از ماجرا باخبر شود، مجبور شدم پول درخواستی‌اش را بپردازم.

 

زن جوان ادامه داد: او دست بردار نبود و دو مرتبه دیگر مبالغ میلیونی از من گرفت تا این‌که این اواخر مبالغ بیشتری را از من خواست. همین باعث شد به دادسرا بیایم و از آدم‌ربای اخاذ شکایت کنم.

 

در این مرحله ماموران با احضار شاکی به پلیس آگاهی و تحقیقات از وی، چهره متهم فراری را به دست آوردند. ماموران زمانی که مشخصات این آدم‌ربای اخاذ را در بانک مجرمان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار دادند، معلوم شد وی سابقه‌دار است و سال 94 هم به اتهاماتی مشابه بازداشت شده و به زندان افتاده است. اما سال گذشته با سپردن وثیقه در دادگاه مرخصی گرفته و از زندان بیرون آمده است.

 

متهم سابقه‌دار تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که چند روز پیش در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد.

 

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت، ماموران اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد، متهم پرونده سال 94 به عنوان مسافر دو زن را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. آن زمان با این دو شکایت متهم تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفته و بازداشت شده است.

 

سپس او در دادگاه محاکمه و به 15 سال حبس محکوم شده است. اما این مرد زندانی سال گذشته و پیش از این‌که حکم صادره در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گیرد با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده و این بار زن دیگری را در دام شیطانی خود گرفتار کرده است.

 

با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد. مرد آدم‌ربا دوباره مورد تحقیق قرار گرفت و این بار به ربودن شاکی جدید ، آزارو اذیت، تهیه عکس سیاه از او و اخاذی‌های متوالی از وی به بهانه منتشر کردن عکس‌های تهیه شده از وی اعتراف کرد.

 

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از دیگر ابعاداین پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------