عاقبت دردناک فرار دختر 13 ساله از خانه/ دختر قربانی عروسک مردان شیطان صفت شد



اخبار,اخبارحوادث,فرار دختراز خانه

اخبارحوادث - عاقبت دردناک فرار دختر 13 ساله از خانه/ دختر قربانی عروسک مردان شیطان صفت شد

پلیس ایالت پنسیلوانیا راز دانش‌آموز 13 ساله‌ای را فاش کرد که حدود یک ماه در اختیار مردان هوسران قرار گرفته بود.

حدود یک ماه پیش در شهر "شفیلد" ایلات پنسیلوانیا دانش آموزی 13 ساله به دلیل اعتیاد پدرش به مواد مخدر و ضرب و شتم‌های نامادری‌اش که به شدت معتاد به مشروبات الکلی بود، از خانه فرار کرد و در حال گریه بود که ناگهان متوجه شد، چند کیلومتری از خانه دور شده است.
 
در بین راه مردی حدودا 40 ساله دختر 13 ساله را مشاهده کرد که در کنار خیابان در حالی که اشک چشمانش دائما سرازیر می‌شود، نشسته است.
 
این مرد با لبخندی بر لب پیش دختر 13 ساله رفت و از او علت گریه‌هایش را جویا شد و سپس وقتی فهمید از خانه فرار کرده است به او قول داد، کمکش کند تا دوباره به خانه بازگردد.
 
دختر 13 ساله که بی‌تجربه بود، به این مرد 40 ساله اعتماد کرد و سوار بر اتوبوسی شد که قرار بود او را به خانه بازگرداند.
 
دانش آموز 13 ساله وقتی به مقصد رسید، متوجه شد که به شهر "بردفورد" آمده است و آن مرد او را به خانه برنگردانده است. وقتی از اتوبوس پیاده شد، مردی حدودا 30 ساله که خودش را "شازل" معرفی کرده بود به استقبال او آمد و با غذاهای گرم از او خواست تا با او به خانه‌اش بیاید تا او را به خانه‌اش بازگرداند.
 
دختر بی‌گناه که چاره‌ای نداشت، قبول کرد و با شازل به منزلش رفتند، در خانه شازل فردی دیگر هم بود که نامش شایان بود، آن از همان ابتدا با تندی با دختر 13 ساله برخورد کرد، به طوری که دختر معصوم می ترسید، حتی سمت او برود.
 
دختر 13 ساله که بسیار کثیف شده بود، به حمام رفت تا استحمام کند که ناگهان مورد حمله شایان قرار گرفت و با بی‌رحمانه ترین روش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.
 
دختر بی گناه آنقدر ضجه زد و گریست که شاید شایان کمی از اعمال بی شرمانه اش بکاهد، ولی موثر نبود و او همچون طعمه در چنگال گرگی وحشی اسیر شده بود.
 
سپس شایان با تهدید به مرگ، دختر 13 ساله را مجبور به سکوت  کرد که نباید درباره این اتفاق با کسی سخن بگوید، چراکه حتما سرش بریده خواهد شد.
 
همینطور شایان با چاقوی تیزی برای اینکه دخترک را بترساند، قسمتی از گوش او را برید و داخل حمام انداخت و رفت.
 
دختر در حالی که می گریست، شازل را بالای سر خودش دید، شازل بازهم با مهربانی با این قربانی بی‌پناه رفتار کرد و به او غذا و لباس داد و زخمش رامداوا کرد.
 
قربانی 13 ساله در نیمه‌های شب ناگهان متوجه حضور 2 مرد درکنارش شد، از جایش پرید و مشاهده کرد که شازل نیست و تنها دو مرد درشت هیکل او را احاطه کرده‌اند.
 
جیغ می کشید، التماس می کرد و حتی دست و پای مردان را می بوسید که با او کاری نداشته باشند، ولی بی‌فایده بود، بازهم دانش آموز 13 ساله قربانی هوسرانی مردان شد.
 
قربانی 13 ساله که از هوش رفته بود وقتی چشمش را بازکرد دید درون درمانگاهی درون شهر است و بازهم شازل خوش برخورد، بالای سر او ایستاده و با صحبت‌های دلنشینش دانش آموز 13 ساله را آرام کرد.
 
پس از بازگشت دوباره به خانه شازل قربانی 13 بازهم بارها و بارها مورد تعرض گروهی مردان قرار گرفت و حتی در برخی موارد به دلیل ضرب و شتم مردان صورتش از ناحیه بینی و گونه شکست و همچنین بدنش پر بود از زخم هایی که با ته سیگار ایجاد شده بود.
 
پدر این دانش آموز و مسئولان آموزشی که همگی از ناپدید شدن دختر 13 ساله متعجب و نگران بودند با درخواست های مکرر خود پلیس را وادار کردند تا این نوجوان بی گناه را پیدا کند.
 
پلیس هم پس از روزها جستجو سرانجام دختر جوان را در حالی که در خودروی شازل در مقابل یک فروشگاه مواد غذایی به صندلی بسته شده بود، پیدا کردند و او را آزاد ساختند.
 
صبح روز گذشته ماموران پلیس به دادگاه ارائه دادند و وکیل این دختر 13 ساله با اشاره به اینکه تاکنون پلیس توانسته 5 متهم را در این رابطه دستگیر کند، درخواست کرد تا تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر اعضای این باند برده کشی جنسی از دختر کم سن و سال ادامه پیدا کند تا سایر افراد شیطان صفت نیز دستگیر شوند و از ربوده شدن سایر دانش آموزان شفیلد جلوگیری شود.
 
"گفتنی است، در منطفه شفیلد ایالت پنسیلوانیا در ماه آگوست و سپتامبر حدود 7 دختر زیر 15 ساله مفقود شده اند که هیچگونه اثری از آن ها به دست نیامده است."
 
تاکنون رای دادگاه در خصوص مجرمان دستگیر شده به رسانه ها ارسال نشده است.
 
دختر 13 ساله هم در گفتگو با رسانه ها گفت: ای کاش در خانه می ماندم و تمام مشکلات پدرم و مادرم را تحمل می کرد و هرگز پا به بیرون از خانه نمی گذاشتم.
 
این دانش آموز که حرف از خودکشی می زد، یاد آور شد: در اینجا پرشکان اجازه نمی دهند خوکشی کنم ولی من دیگر برای زندگی کردن هدفی ندارم و از تمام آدم های روی زمین متنفرم.

اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------