انتقام زن جوان با ​اسیدپاشی به همسر



اخبار,اخبارحوادث,​اسیدپاشی به همسر

اخبارحوادث - انتقام زن جوان با ​اسیدپاشی به همسر

زن اسیدپاش انگیزه خود از این اقدام را خیانت همسرش عنوان کرد

زن جوان وقتی متوجه خیانت شوهرش شد، به او و زنی که با وی در ارتباط بود در یکی از بوستان‌های شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد، اسید پاشید.

فرمانده انتظامی کهگیلویه در این باره به جام جم گفت: ساعت 19 و 30 دقیقه سی ام شهریور مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از حادثه اسیدپاشی در یکی از بوستان های شهرستان دهدشت خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند، به یک مرد و یک زن جوان با اسید حمله شده و آنها از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده اند.

سرهنگ جهان دیماز افزود: در پی این حادثه موضوع به بازپرس دادسرا گزارش شد و مصدومان حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند. با تحقیق از شاهدان حادثه مشخص شد، آنها زن جوانی را دیده اند که سراسیمه در حال فرار از محل حادثه بوده و با تعقیب وی این زن با یک خودروی عبوری متواری شده است.

وی یادآور شد: با به دست آمدن این سرنخ و چهره نگاری رایانه ای از زن اسیدپاش، دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، کارآگاهان با حضور در بیمارستان تحقیق از مرد جوان را آغاز کردند.

این مرد به ماموران گفت: زن اسیدپاش همسرم است و به قصد انتقام به من و زنی که با او ارتباط داشتم، اسید پاشیده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: با مشخص شدن هویت زن اسیدپاش، ماموران با دستور قضایی برای دستگیری وی به خانه اش در یکی از محله های شهر اعزام شدند، اما پی بردند وی محل سکونتش را ترک و به نقطه نامعلومی متواری شده است. در ادامه تحقیقات سرنخ هایی از مخفیگاه او در یک خانه روستایی در حومه شهر به دست آمد و زن اسیدپاش دستگیر شد.

دیماز افزود: متهم با انتقال به پلیس آگاهی با اعتراف به اسیدپاشی گفت: مدتی بود که متوجه تغییر رفتار های شوهرم شده و از اقوام و دوستان شنیده بودم او با زن جوانی ارتباط دارد. ابتدا این حرف ها را قبول نکردم و رفت و آمد های شوهرم را زیر نظر گرفتم و سرانجام با گذشت چند ماه متوجه درستی موضوع شده و به آنها اسید پاشیدم.

با اظهارات زن متهم، شوهرش که در حادثه اسیدپاشی آسیب کمتری دیده بود به پلیس آگاهی احضار شد و در مواجهه حضوری با همسرش گفته های او را تائید کرد.
با صدور قرار قانونی برای زن اسیدپاش، تحقیقات تکمیلی از وی و شوهرش ادامه دارد.

مسئولان بیمارستان طالقانی در ارتباط با وضع جسمی زن مصدوم به خبرنگار ما گفتند: زن بیست و پنج ساله به دلیل شدت سوختگی از بیمارستان امام خمینی (ره) به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی شهرستان اهواز منتقل شده است، اما به دلیل شدت سوختگی درباره وضع جسمانی وی نمی توان اظهار نظر قطعی کرد؛ زیرا سوختگی او با اسید جدی است و تلاش پزشکان برای نجات وی ادامه دارد.

اخبارحوادث - جام جم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------