خلبانان اماراتی غزه را بمباران کردند



اخبار,اخبار بین الملل,خلبانان اماراتی

روزنامه نگار رژیم صهیونیستی نوشت: خلبان های اماراتی در چارچوب آموزش و تمرین با جنگنده اف 35 در بمباران غزه مشارکت کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، 'ایدی کوهین' روز پنجشنبه در توئیتر خود نوشت: خلبان های اماراتی با جنگنده های خود در حملات چند هفته گذشته به نوار غزه شرکت کردند و این مشارکت در چارچوب آموزش خلبان های اماراتی با جنگنده های پیشرفته اف 35 بوده است.

 

وی اضافه کرد: آیا 'ضاحی خلفان' معاون فرمانده پلیس دوبی می تواند حضور و مشارکت خلبانان اماراتی که در نزد ما بر روی جنگنده اف 35 آموزش می بینند در بمباران سه هفته پیش نوار غزه را انکار کند؟

 

رسانه های رژیم صهیونیستی 14 تیرماه از سفر یک هیات نظامی امارات به تل آویو و بازدید آنها از جنگنده های اف35 آمریکایی خبر دادند.

 

یک منبع آگاه عربی به شبکه اسرائیلی «i24News» گفت: هیات نظامی اعزامی نیروی هوایی امارات به اسرائیل را یک نظامی آمریکایی بلندپایه همراهی کرده است. 

 

بنا برگزارش این شبکه، این سفر با هدف اطلاع از قابلیت های جدیدترین جنگنده های اف35 آمریکایی انجام شده است؛ جنگنده هایی که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به آن مجهز است و مسئولان اسرائیلی نیز به نمایش و معرفی این جنگنده به نظامیان اماراتی اقدام کردند.

 

رژیم صهیونیستی اولین طرفی بود که این جنگنده را از نیروی هوایی آمریکا در سال گذشته میلادی (2017) خریداری کرد و حالا آمریکایی ها با واسطه اسرائیلی برای فروش احتمالی این جنگنده ها به برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس درحال زمینه سازی هستند.

 

درحالی که برخی کشورهای عربی تلاش می کنند تا دستکم همکاری های امنیتی خود را با رژیم صهیونیستی مخفی نگه دارند، رسانه های صهیونیستی الزامی برای پنهان کاری نمی بینند، هرچند، حداقل درباره سعودی ها؛ انتشار گاه و بی گاه اخبار از ملاقات حاکمان سعودی به ویِژه 'محمدبن سلمان' با مقامات رژیم صهیونسیتی روابط سعودی ها با صهیونیست ها را از مرحله محرمانه و سری وارد فاز رسانه ای کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------