آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

نتانیاهو: آمریکا از عملیات‌های ما در مناطق مجاور غزه حمایت می‌کند



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو

نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد: ایالات متحده به ما تضمین داده که از عملیات‌های ما برای برقراری امنیت خود و شهروندانمان در مناطق مجاور غزه، حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، ‌نخست وزیر اسرائیل گفت، در مذاکرات خود با جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا و جیسون گرینبلات، نماینده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه درباره اوضاع غزه بحث و تبادل‌نظر کرده است.

 

وی با بیان اینکه در این دیدار جایگزین‌های ممکن برای مشکلات انسانی غزه بدون تقویت قدرت حماس مورد بررسی قرار گرفت، افزود، تل‌آویو در انجام عملیات برقراری امنیت خود و شهروندانش در مناطق مجاور غزه تایید مطلق ایالات متحده را به دست آورده است.

 

نتانیاهو طی دو روز اخیر با دو نماینده مذکور آمریکا به منظور بررسی اوضاع منطقه، طرح به اصطلاح صلح‌آمیز آمریکا موسوم به "معامله قرن" و اوضاع غزه دیدار کرده است.

 

کوشنر و گرینبلات در پایان سفر دوره‌ای خود به خاورمیانه ظهر روز جمعه وارد اراضی اشغالی شده و شب شنبه منطقه را به مقصد واشنگتن ترک کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------