آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

سناتور آمریکایی: پوتین و اون خیلی "بی‌رحم و موذی" هستند



اخبار,اخبار بین الملل,روی بلانت

سناتور "روی بلانت" از رئیس‌جمهوری آمریکا خواست تا در نشست آتی با رئیس‌جمهوری روسیه جانب احتیاط را رعایت کند چرا که از نظر او، پوتین و رهبر کره‌شمالی "بسیار بی‌رحم و موذی" هستند.

به گزارش ایسنا، روی بلانت، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در برنامه ان‌بی‌سی گفت: معتقدم مذاکره با روس‌ها خوب است اما رئیس‌جمهوری آمریکا باید این مساله را درک کند که نه روس‌ها و نه دیکتاتورهایی مثل کیم جونگ او تحت تاثیر شخصی قرار نمی‌گیرند. آنها بسیار بی‌رحم و موذی هستند. پوتین در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

 

مذاکرات روسای جمهوری آمریکا و روسیه همین ماه پس از حضور ترامپ در نشست ناتو در بروکسل انجام می‌شود. بلانت همچنین به این سوال پاسخ داد که آیا بابت نشست ترامپ با رهبر کرملین پس از ملاقات اخیر ترامپ با رهبر کره‌شمالی که موجب عقد توافقی شد که ظاهرا کره‌شمالی به آن پایبند نیست، نگرانی دارد یا خیر.

 

بلانت گفت، او از این نشست حمایت می‌کند اما امیدوار است ترامپ الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه را به رسمیت نشناسد چرا که قبلا رئیس‌جمهوری آمریکا به آن اشاره کرده بود. گرچه ترامپ اخیرا درباره احتمال گفت‌وگو بر سر کریمه حین نشست با پوتین سخن گفته بود، اما مقام‌های روس به رویترز گفتند که مشارکت این کشور در این منطقه در دستورکار نخواهد بود.

 

ترامپ اخیرا گفت: من درباره همه چیز با پوتین صحبت می‌کند. دستور کار این نشست شامل گفت‌وگو درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و جنگ در سوریه می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------