آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

سخنگوی کاخ سفید: ترامپ هرگز درباره «ترزا مِی» بدگویی نکرده است



اخبار,اخبار بین الملل,سارا سندرز

سخنگوی کاخ سفید به گزارش هایی که ترامپ را به توهین به نخست وزیر بریتانیا متهم کرده بودند واکنش نشان داد و گفت رئیس جمهور آمریکا هرگز از مِی بدگویی نکرده است.

به گزارش مهر به نقل از نشریه آمریکایی «هیل»، «سارا هاکبی سندرز» سخنگوی کاخ سفید تأکید کرده که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هرگز از «ترزا مِی» نخست وزیر انگلیس بدگویی نکرده است.

 

وی در واکنش به اخباری که در خصوص انتقادهای ترامپ از می منتشر شده است گفت: رئیس جمهور برای نخست وزیر مِی احترام زیادی قائل است و  او در مصاحبه با روزنامه «سان» تأکید کرد که نخست وزیر انگلیس فرد بسیار خوبی است و هرگز از او بدگویی نکرده است.

 

سندرز گفت ترامپ تأکید کرده که مِی در نشست ناتو خوب ظاهر شده و شخص فوق العاده ای است.

 

این در حالی است که ترامپ در مصاحبه با روزنامه سان نسبت به سیاست های ترزا مِی در خصوص اجرای طرح بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا «برکسیت»انتقاد کرده و گفته بود: من به مِی گفتم که چگونه این طرح را اجرا کند اما او آن را خراب کرد.

 

وی که در سایه اعتراضات گسترده به لندن سفر کرده است به این نشریه انگلیسی گفته بود که «بوریس جانسون» وزیر خارجه پیشین انگلیس که به تازگی از مقام خود استعفاء داده است، «نخست وزیر بزرگی خواهد بود».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------