آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: رسانه‌های جعلی واقعیت ها درباره توافق کره شمالی را بیان نمی‌کنند



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و کیم جونگ اون

ترامپ بار دیگر رسانه‌ها را برای عدم پوشش توافق هسته‌ای با کره شمالی به باد انتقاد گرفت.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره، ترامپ امروز (یکشنبه) بار دیگر از رسانه‌ها برای آنچه وی عدم پوشش مناسب نشست تاریخی وی با رهبر کره شمالی خوانده، انتقاد کرد.

 

ترامپ دراین باره در توییتی نوشت: در ۹ ماه گذشته راکت یا موشکی از طرف کره شمالی شلیک نشده، هیچ آزمایش هسته‌ای صورت نگرفته و ما گروگان‌های خود را (به کشور) بازگردانده‌ایم. چه کسی می‌داند در انتهای چه اتفاقی خواهد افتاد اما چرا رسانه‌های جعلی هیچ صحبتی درمورد این واقعیتهای خارق العاده انجام نمی‌دهند؟ چون این رسانه‌ها جعلی هستند.

 

این اظهارات درحالی از طرف ترامپ مطرح می‌شود که رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با ترزا می نخست وزیر انگلیس گفت: خلع سلاح هسته ای کره شمالی احتمالا بیشتر از آن چیزی که انتظار داشتیم، طول خواهد کشید.

 

ترامپ گفته بود: خلع سلاح هسته ای کره شمالی یک روند است و ممکن است این یک روند طولانی تری باشد نسبت به آن چیزی که همه انتظار داشتند. من به روندهای طولانی عادت دارم و آمریکا تحریم های اقتصادی علیه کره شمالی را کاهش نداده است. کره شمالی هیچ گونه آزمایش هسته ای انجام نداده است و یا هیچ گونه موشکی را پرتاب نکرده است.کره شمالی تاکنون چند سایت هسته ای را نابود کرده و گروگان ها و زندانیان آمریکایی را نیز برگردانده است. اتفاقات خوب زیادی در حال رخ دادن است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------