ترامپ: درباره کره شمالی اصلا عصبانی نیستم و خیلی هم خوشحالم



اخبار,اخبار بین الملل,دونالد ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا، خبر منتشر شده در یک رسانه معتبر این کشور درباره عصبانیت و ناامیدی او در خصوص مذاکرات با کره شمالی را رد کرد و مدعی شد «خیلی هم خوشحال هستم».

به گزارش فارس، یک روز پس از انتشار خبر روزنامه «واشنگتن پست» مبنی بر ابراز ناامیدی و ناخرسندی رئیس‌جمهور آمریکا در محافل خصوصی درباره اینکه مذاکرات با کره شمالی پیشرفت نداشته، «دونالد ترامپ» به این خبر واکنش نشان داد.

 

رئیس‌جمهور آمریکا که اظهارنظر توئیتری درباره مسائل داخلی و خارجی به عادت هر روزه او تبدیل شده، این بار درباره مذاکرات با کره شمالی توئیت کرد و در خصوص «دستاوردهای» مواضع خود و دولتش در قبال کره شمالی سخن گفت.

 

ترامپ نوشت: «طی ۹ ماه، یک موشک توسط کره شمالی شلیک نشده است، همچنین هیچ آزمایش اتمی انجام نگرفته است. ژاپن  و همه آسیا خوشحال هستند اما رسانه‌های اخبار جعلی می‌گویند که من به دلیل آنکه (مذاکرات با کره شمالی) به اندازه کافی سریع به جلو نمی‌رود، عصبانی هستم. این حرف نادرست است من خیلی هم خوشحال هستم».

 

این توئیت، واکنش مستقیم به خبر «واشنگتن پست» است که در آن گزارش داده بود: «فقدان پیشرفت فوری رئیس‌جمهور را ناامید و مستاصل کرده و او در حالی که در محافل عمومی به ستایش از موفقیت مذاکرات می‌پردازد، در محافل خصوصی با عصبانیت با مشاورانش صحبت کرده است».

 

به دنبال دیدار سران آمریکا و کره شمالی در نشست ۲۲ خرداد سنگاپور، کارشناسان و رسانه‌های مختلف آمریکایی از مواضع ترامپ درباره کره شمالی و خوشبینی‌های او مبنی بر اینکه به سرعت مذاکرات برای خلع سلاح اتمی این کشور نتیجه خواهد داد، انتقاد داشته‌اند.

 

در روزهای اخیر ترامپ با تغییر لحن خود درباره مذاکرات با کره شمالی و زمانبندی خلع سلاح اتمی این کشور گفته که در ، «عجله‌ای ندارم».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------