آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

کاهش شدید محبوبیت حزب مرکل در آلمان



اخبار,اخبار بین الملل,آنگلا مرکل

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آلمان نشان داد که حمایت از ائتلاف محافظه‌کار آنگلا مرکل که بر سر سیاست‌های مهاجرتی دچار اختلاف شده به کمترین میزان از خود از سال ۲۰۰۶ تاکنون رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نظرسنجی انجام شده از سوی شرکت امنید که امروز یکشنبه در رسانه بیلد – آم – زون – تاگ منتشر شد نشان داد که دموکرات‌ مسیحی‌های تحت رهبری آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و اتحاد سوسیال مسیحی، حزب خواهر دموکرات‌ها ۲۹ درصد محبوبیت دارند. این در حالیست که در انتخابات ماه سپتامبر آنها ۳۳ درصد رای داشتند. در ماه اکتبر حزب اتحاد سوسیال مسیحی باید در انتخابات منطقه سختی شرکت کند و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که این حزب در پایگاهش در باواریا اکثریت مطلق خود را از دست خواهد داد.

 

سوسیال دموکرات‌ها که در قدرت با محافظه کاران در ائتلاف سهیم هستند با کاهش یک درصدی محبوبیت‌شان ۱۸ درصد محبوبیت دارند. حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان هم محبوبیتش نسبت به قبل تغییر نکرده و ۱۵ درصد باقیمانده اما سبزها با ۲ درصد افزایش محبوبیت به ۱۴ درصد محبوبیت رسیدند که بهترین عملکرد آنها در امسال بوده است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------