آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

لیبرمن: باید برای هرسناریویی آماده باشیم



اخبار,اخبار بین الملل,لیبرمن

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی با مقام‌های ارشد نظامی این رژیم گفت با توجه به شرایط موجود در غزه، باید برای هر سناریویی آماده بود.

به گزارش فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت این رژیم باید برای وقوع هر سناریویی آماده باشد.

 

 به نوشته وبگاه روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست مشترک با مقام‌های واحدهای نظامی این رژیم از جمله سرلشکر «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی و مقام‌هایی چون فرمانده مقر جنوب، ستاد فرماندهی جنوب و رئیس سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) به بررسی اوضاع جنوب فلسطین اشغالی و غزه پرداخت.

 

 لیبرمن در این نشست بر اهمیت حفظ آمادگی نظامی برای مواجهه با هر وضعیتی در امتداد مرز با غزه، به ویژه با توجه به آخرین فعل و انفعال‌ها در نوار غزه تاکید کرد.

 

این درحالی است که پهپادهای رژیم صهیونیستی به بهانه تداوم پرواز بادبادک‌های آتش‌زا، بامداد یکشنبه  اهدافی را در نوار غزه هدف قرار دادند.

 

 به نوشته خبرگزاری «صفا»، هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به گروهی از فلسطینیان در نزدیکی مرز غزه حمله کردند.

 

رژیم صهیونیستی مدعی شد که این افراد در حال ارسال بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا از شرق «جبالیا» در شمال نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین بودند.

 

مرز غزه و مناطق نزدیک به آن طی روزهای اخیر به خاطر پدیده بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا، بسیار ملتهب و شاهد تبادل آتش بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

 

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت در ماه آوریل، می و ژوئن ۲۰۱۸، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده زیرا مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.

 

مقام‌های رژیم صهیونیستی تخمین زده‌اند که آتش‌سوزیِ اراضی و مزارع شهرک‌نشینان مجاور نوار غزه ناشی از بادبادک‌های آتش‌زا، بیش از سه میلیون دلار به آن‌ها خسارت وارد کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------