آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

واکنش ترامپ به کتاب افشاگر: کتاب حقیقی را من می‌نویسم!



اخبار,اخبار بین الملل,دونالد ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین حمله خود به کتابی جنجالی درباره کاخ سفید گفت قصد دارد کتاب حقیقی را خودش بنویسد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه مدعی شد برای اتمام حجت درباره دولتش، «کتاب حقیقی» را خودش می نویسد. وی در این اظهارات بار دیگر به کتاب جنجالی باب وودوارد، خبرنگار سابق واشنگتن پست، حمله کرد.

 

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: «کتاب وودوراد احمقانه و توهین دیگری در انبوه حملات علیه من است که در آن از منابع ناشناس و رد شده استفاده شده است. بسیاری آمده و گفته اند نقل قول‌ها از جانب آن‌ها در این کتاب، مانند خود کتاب، کاملا تخیلی بوده اند.»

 

او در ادامه این پیام توییتری نوشت: «دموکرات‌ها توانایی پذیرفتن شکست را ندارند. من کتاب حقیقی را خواهم نوشت!»

 

ترامپ در پیامی دیگر در توییتر افزود: «کاخ سفید ماشینی است که به آسانی به کار خود ادامه می‌دهد. ما در حال حصول بزرگترین و مهمترین توافقات در تاریخ کشورمان هستیم و همچنان توافق‌های بسیاری در انتظارند. دموکرات‌ها دارند دیوانه می‌شوند!»

 

کتاب وودوراد که «ترس» نام دارد، اکنون به یکی از کتاب‌های پرفروش آمازون تبدیل شده است و بحث‌های مهمی را در واشنگتن برانگیخته است. این کتاب دولت کنونی آمریکا را در تلاش برای کنترل رفتار ترامپ به تصویر کشیده است. رئیس جمهور آمریکا همچنین در این کتاب فردی عجول و شتابزده معرفی شده است که به سادگی تمرکز خود را از دست می‌دهد. در بخش‌هایی از این کتاب، مواردی گزارش شده است که در آن مشاوران ترامپ برخی از اسناد را از میز کار رئیس جمهور برداشته اند تا او آن‌ها را نبیند و یا امضا نکند.

 

در این کتاب همچنین آمده است ترامپ، جف سشنز، دادستان کل آمریکا، را «عقب‌مانده ذهنی» و «جنوبی احمق» خوانده است.

 

در این میان، رئیس جمهور آمریکا صحت مطالب مطرح شده در این کتاب را به شدت تکذیب کرده است. او در چند روز گذشته در پیام‌های توییتر خود، این کتاب را «کلاهبرداری» معرفی کرد که از «منابع دروغین و ساختگی» استفاده کرده است. برخی از اعضای دولت ترامپ نیز در حمله به این کتاب، به او پیوسته اند و وودوارد را محکوم کرده اند. باب وودوارد نقشی اصلی در افشای رسوایی واترگیت، و استعفای ریچارد نیکسون، رئیس جمهور اسبق آمریکا، داشته است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------