آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

انفجار انتحاری در شرق افغانستان/ ۴۵ کشته و زخمی



اخبار,اخبار بین الملل,انفجار در افغانستان

مقامات ولایت ننگرهار افغانستان امروز (سه شنبه) اعلام کردند، در نتیجه انفجار انتحاری در شرق افغانستان دست کم ۲۲ تن کشته شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این انفجار انتحاری علیه یک تظاهرات در شهر جلال آباد و منطقه مرزی نزدیک پاکستان رخ داد. همچنین ۲۳ تن دیگر نیز در این انفجار انتحاری زخمی شده‌اند.

 

سهراب قادری یکی از اعضای شورای ولایتی گفت: در نتیجه این انفجار انتحاری ۴۵ تن کشته و زخمی شده‌اند که زخمی‌ها به بیمارستان‌های محلی منتقل شده اما احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

 

مقام‌های محلی می‌گویند، این حمله علیه تجمعی در اعتراض به فرماندهی شبه نظامی محلی بوده و در زمان وقوع انفجار صدها تن در این تجمع حضور داشتند.

 

ولایت ننگرها هم مرز با پاکستان یکی از مناطق متشنج در افغانستان محسوب می‌شود و در سال جاری میلادی یک سری انفجارهای انتحاری و حملات در مرکز آن رخ داده است.

 

هنوز هیچ گروهی مسؤولیت این انفجار انتحاری را بر عهده نگرفته است اما از اوایل ۲۰۱۵ این ولایت محل اصلی فعالیت‌های دانش محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------