رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ به دو جرم خود اعتراف کرد



اخبار,اخبار بین الملل,پل مانافورت

پل مانافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از آغاز جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات جدید علیه او، به جرایم خود اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از وال استریت ژورنال، مانافورت پیش از شروع جلسه دادگاه در روز جمعه پذیرفت تا به گناهکار بودن خود در انجام جرایم فدرال اعتراف کند.

 

پذیرش جرایم جدید توسط رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، فرآیند دادرسی را کوتاه کرده و نیاز به جلسه دوم محاکمه را از بین می برد.

 

مانافورت پنجمین نفر از مشاوران و دستیاران سابق ترامپ است که در جریان تحقیقات رابرت مولر، دادستان ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات سال گذشته آمریکا، گرفتار شده و گناهکار شناخته می شود.

 

مانافورت پیش از این در هشت فقره از اتهامات مالیاتی و بانکی خود مجرم شناخته شده بود و ممکن است مجبور شود مابقی عمرش را پشت میله‌های زندان بگذراند.

 

ترامپ از لحظه ورود به کاخ سفید، دوران ریاست جمهوری خود را با رسوایی های پیاپی گذرانده است.

 

ماه گذشته «مایکل کوهن» وکیل سابق و کارچاق‌کن ترامپ که زمانی صندوقچه اسرار او محسوب می‌شد، به ارتکاب دست‌کم هشت فقره جرم از جمله تخلفات مالی برای ستاد انتخاباتی ترامپ اعتراف کرد و مستقیماً او را در پرونده پرداخت حق‌السکوت به زنانی که با آنها روابط نامشروع داشته شریک جرم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------