استقبال ترامپ از بیانیه سران دو کره در پیونگ یانگ



اخبار,اخبار بین الملل,دونالد ترامپ

«دونالد ترامپ» از بیانیه مشترک رئیس‌جمهور کره جنوبی و رهبر کره شمالی که بعد از دو روز رایزنی در پیونگ یانگ حاصل شده، به شدت استقبال کرده است.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی بعد از انتشار بیانیه مشترک سران کره جنوبی و شمالی، در توئیتر خود مفاد این بیانیه را «بسیار مهیج و هیجان انگیز» خوانده است.

 

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: «کیم جونگ اون با بازرسی‌های بین‌المللی اتمی که موضوعی از مذاکرات نهایی است و برچیدن دائمی یک سایت اتمی و محل پرتاب موشک با حضور کارشناسان بین‌المللی موافقت کرده است».

 

ترامپ ادامه داد: «در حین این مدت (از حالا تا مذاکرات نهایی و حصول به توافق نهایی) هیچ موشک یا آزمایش اتمی شلیک و انجام نخواهد شد. (اجساد) قهرمانان ما (سربازان آمریکایی کشته شده در جنگ دهه ۱۹۴۰ دو کره)همچنان در حال بازگشت به آمریکا هستند. همچنین کره شمالی و جنوبی برای میزبانی مشترک المپیک ۲۰۳۲ تلاش خواهند کرد. خیلی مهیج و هیجان انگیز است».

 

استقبال رئیس‌جمهور آمریکا از بیانیه مشترک سران دو کره د حالی انجام شده که سئول و پیونگ یانگ در این بیانیه اشاره‌ واضحی به مواضع آمریکا در قبال کره شمالی داشته‌اند.

 

در بیانیه مشترک کره شمالی و جنوبی، آنها از آمریکا خواستند «مطابق با روح» بیانیه مشترک ۲۲ خرداد ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور اقدامات مقتضی را انجام دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------