آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

15 داعشی در مرز عراق با سوریه به هلاکت رسیدند



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

نیروهای امنیتی عراق در یک عملیات امنیتی موفق 15 عنصر گروه تروریستی داعش را در جوار مرزهای عراق با سوریه به هلاکت رساندند.

به گزارش ایرنا، مرکز رسانه ای ستاد فرماندهی مشترک نظامی عراق در بیانیه ای اعلام کرده است که نیروهای امنیتی عراق این 15 عنصر داعشی را در یک غار که از آن به عنوان مخفیگاه در نزدیکی مرزهای عراق با سوریه بهره می بردند، به هلاکت رساندند.

 

به نوشته بیانیه، لشکر هشتم پیاده زرهی این غار را در شمال شرقی منطقه 'عکاشات' در غرب استان الانبار در جوار مرزهای عراق با سوریه هفد قرار دادند.

 

بیانیه افزوده است که در این غاز مقادیری کمربند انفجاری و سلاح و مهمات که مورد استفاده گروه تروریستی داعش بوده، یافت شده است.

 

گروه تروریستی داعش در طول هفته های اخیر دست به تحرکات محسوسی برای نفوذ به استان کربلا و اثرگذاری بر آیین های عزاداری تاسوعا و عاشورا داشت که نیروهای امنیتی عراق با عملیات پیشگیرانه همه این تحرکات را تاکنون خنثی کرده اند. 

 

همزمان با نزدیک شدن مراسم عاشورا و حضور میلیون ها زائر عزادار از داخل و خارج عراق در کربلا، نیروهای عراق تدابیر شدید امنیتی را در این استان اعمال کرده و نیروهای الحشد الشعبی در کنار 30 هزار نیروی امنیتی در این تدابیر ویژه امنیت کربلا مشارکت دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------