واکنش «نیکی هیلی» به تمسخر ترامپ در سازمان ملل



اخبار,اخبار بین الملل,نیکی هیلی

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که دلیلِ خندیدن رهبران جهان به سخنان رئیس جمهور آمریکا در نشست مجمع عمومی، احترامی است که آنها برای این رهبر آمریکا و صداقت وی قائلند!

به گزارش مهر به نقل از راشا تودی، «نیکی هیلی» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در تلاش برای توجیه واکنش حاکی از تمسخر رهبران جهان به اظهارات «دونالد ترامپ» در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، مدعی شد که دلیلِ این خنده، احترامی است که رهبران جهان برای ترامپ و صداقت وی قائلند!

 

هیلی که صبح چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی موسوم به «فاکس اند فرندز» شرکت کرده بود، ادعا کرد که ترامپ «در شناختن مخاطبان خود بسیار مهارت دارد» و با آنها بطور مستقیم صحبت می کند.

 

هیلی رسانه ها را به تلاش برای تبدیل این واقعه به یک «رویداد خفت آور» برای ترامپ متهم کرد؛ در حالی که به ادعای وی، رهبران جهان به رهبر آمریکا اظهار دوستی می کردند.

 

وی در ادامه مدعی شد که «سرتاسر روز سه شنبه، رهبران جهان در تلاش بودند تا با ترامپ عکس بگیرند، با او صحبت کنند و بگویند که چقدر سخنرانی او عالی و محکم بود. آنها صداقت او را دوست دارند؛ چیزی که هرگز مثل آن را ندیده اند، بنابراین برای آن احترام قائلند».

 

لازم به ذکر است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته و در جریان سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل وقتی از پیشرفت آمریکا در دوره ریاست جمهوری دو ساله خود سخن گفت، با خنده حضار مواجه شد.

 

به نوشته گاردین، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به خنده حاضرین گفت: «انتظار این عکس العمل را نداشتم، اما اِشکالی ندارد».

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------