آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

لیبرمن: ارتش اسرائیل بیش از هر زمانی آماده جنگ است



اخبار,اخبار بین الملل,لیبرمن

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که در حال حاضر ارتش این رژیم در بالاترین سطح از آمادگی خود بوده و بیش از هر زمان دیگری آماده جنگ است.

به گزارش ایسنا، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت" اظهار کرد: من معتقدم که از سال ۱۹۶۷ تا کنون ارتش اسرائیل در حد آمادگی حال حاضر خود نبوده است.

 

وی در واکنش به گزارش "یتسحاق بریک"، مسؤول شکایات نظامیان رژیم صهیونیستی که آن را اواسط ماه گذشته میلادی به گادی آیزنکوت،‌ رئیس ستاد ارتش اسرائیل و لیبرمن ارائه کرده بود، گفت: من این گزارش را مطالعه کردم و چندین بار نیز با بریک در این باره صحبت کردم. او در گزارش خود نظرات مهمی را مطرح کرده بود و من بر این باورم که بریک درباره مسائل زیادی از جمله آمادگی ارتش دچار اشتباه شده است.

 

وزیر جنگ اسرائیل تاکید کرد: من می‌گویم که ارتش آماده جنگ است و این حرف را از روی احساسم نمی‌زنم، بلکه من به عنوان فردی که چندین سال است که در دولت حضور دارد این موضوع را مطرح می‌کنم.

 

لیبرمن ادامه داد: من به عنوان یک فرد مطلع می‌گویم که ما از زمان جنگ شش روزه (میان اعراب و اسرائیل در سال ۱۹۶۷) تا کنون بیش از هر زمان دیگری در اوج آمادگی هستیم. نمی‌گویم که شرایط آرمانی است اما در مقایسه با سال‌های گذشته ارتش در حال حاضر در بالاترین سطح از آمادگی خود قرار دارد.

 

یتسحاق بریک پیشتر در گزارش سالانه خود فاش کرده بود که ارتش این رژیم در شرایط کنونی آمادگی برای جنگ ندارد و با بحران شدید فرماندهی صفوف بالای خود مواجه است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------