نتانیاهو: به روسیه اعلام کردیم به حملات خود در سوریه ادامه می دهیم



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در دیدار با معاون نخست وزیر روسیه به وی اعلام کرده که رژیم صهیونیستی با وجود انتقال «اس ۳۰۰» به سوریه به حملات خود علیه این کشور ادامه می دهد.

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در سخنانی جنگ طلبانه گفت که به «ماکسیم آکیموف» معاون نخست وزیر روسیه ابلاغ کرده که با وجود انتقال سامانه موشکی اس ۳۰۰ به سوریه، ارتش اسرائیل هم چنان به حملات خود علیه سوریه ادامه می دهد. 

 

وی مدعی شد : اسرائیل به مقابله با تلاش های ایران برای تحکیم حضور نظامی خود در سوریه و ارسال سلاح های پیشرفته به جنبش حزب الله لبنان ادامه می دهد.

 

این نخستین دیدار اعلام شده  میان نتانیاهو و یک مسئول برجسته روس از زمان سرنگونی جنگنده این کشور در نزدیکی لاذقیه در شمال غرب سوریه است.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در حاشیه نشست های کمیته اقتصادی دوجانبه اسرائیل و روسیه با آکیموف دیدار کرده بود، تاکید کرد که معتقد است اختلافات کنونی با مسکو قابل حل است و به نظر وی، با منطق و حسن نیت می توان به راه حلی دست یافت که امکان تداوم همکاری های مناسب میان ارتش های دو طرف را فراهم کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------