آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

پایگاه اینترنتی المسئله: برادر و همسر برادر جمال خاشقجی به قتل رسیدند



اخبار,اخبار بین الملل

پایگاه اینترنتی المسئله از انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن برادر جمال خاشقجی و همسر برادر وی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی المسئله از انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن برادر جمال خاشقجی و همسر برادر وی خبر داده است.

 

این پایگاه نوشت: طبق اخبار برخی روزنامه‌های عربی، چند نقابدار به منزل احمد خاشقجی، برادر جمال خاشقجی حمله کرده و وی را کشته‌اند. جسد وی در حالی که سرش به شکل وحشیانه‌ای بریده شده، شناسایی شده است. همسر وی هم بر اثر ضربات خنجر به سینه‌اش، به قتل رسیده است.

 

هنوز منبع دیگری این خبر را تایید نکرده است.

 

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سه‌شنبه گذشته پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد و برخی گزارش‌ها حاکی از پیدا شدن جسد مثله‌ شده وی در یکی از خیابان‌های استانبول است.

 

مقامات ترکیه‌ روز شنبه اعلام کردند همزمان با ورود خاشقجی به کنسولگری عربستان در استانبول، تیمی ۱۵ نفره وارد این ساختمان شده و ساعتی بعد این تیم با هواپیمای شخصی استانبول را به مقصد ریاض ترک کرده‌ است و اکنون اعلام شده که چند مرد همزمان با ناپدید شدن خاشقجی جعبه‌هایی را از داخل ساختمان کنسولگری بیرون برده‌اند. 

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------