آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

نتانیاهو: حضور ناوشکن آمریکا در بندر «اشدود» نشانه حمایت واشنگتن از ماست



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از ناوشکن آمریکایی که در بندر «اشدود» پهلو گرفته، گفت حضور این کشتی جنگی نشانه حمایت آمریکا است.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در مراسم استقبال از یک ناوشکن نیروی دریایی آمریکا، گفت حضور ناوشکن «یو. اس. اس. راس» نشانگر حمایت واشنگتن از تل‌آویو است.

 

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، نتانیاهو که به همراه همسرش روی عرشه این کشتی حاضر شده بود، گفت: «در حدود ۱۹ سال گذشته این اولین بار است که یک ناوشکن آمریکایی به بندر "اشدود" می‌آید. این حضور، حائز اهمیت است؛ این نماد ائتلاف عمیق میان اسرائیل و ایالات متحده است.»

 

وی افزود: «مصمم هستیم که از خود در برابر استقرار نظامی ایران و نایبانش در سوریه، دفاع کنیم. رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ به طور کامل از سیاست ما حمایت کرده و این واقعیت که این ناوشکن امروز اینجاست، نشانگر حمایت آمریکا است.»

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس در اظهاراتی که به نوشته جروزالم‌پست واکنشی است به استقرار سامانه روسی «اس-۳۰۰» در سوریه، افزود: «فکر می‌کنم پیام این کار در سرتاسر خاورمیانه دریافت شده و فکر می‌کنم که این پیام حتی در فراتر از خاورمیانه هم دریافت شده است.»

 

روسیه دو هفته پیش در واکنش به هدف قرار گرفتن یک هواپیمای شناسایی این کشور هنگام حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه، سامانه دفاعی اس-۳۰۰ در اختیار دمشق قرار داد. این اقدام با مخالفت تل‌آویو روبرو بود و نتانیاهو نیز پس از آن اعلام کرد رژیم متبوعش به حمله به اهداف مد نظرش در سوریه ادامه می‌دهد. وی می‌گوید هدف از این حملات، مقابله با ایران است. 

 

او روز پنج‌شنبه هم ایران را به تلاش برای گسترش «امپراطوری» متهم کرد و گفت: «می‌خواهیم آن‌ها را به ایران بازگردانیم و از سوریه، از یمن، از عراق خارج کنیم.»

 

آخرین بار در سال ۱۹۹۹ بود که یک ناوشکن آمریکایی در بندر اشدود پهلو گرفت. البته همین ناوشکن پارسال در بندر «حیفا» حضور یافته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------