تحريم های جديد آمریکا عليه کره شمالی



اخبار,اخبار بین الملل,آمریکا و کره شمالی

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌هایی در رابطه با کره شمالی علیه یک فرد و دو نهاد اعمال کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌هایی در رابطه با کره شمالی علیه یک فرد و دو نهاد مستقر در سنگاپور اعمال کرد.

 

این در حالیست که پیش از این یکی از مقامات امور خارجه کره شمالی از آمریکا خواسته بود تحریم‌هایی را که ضد این کشور تحمیل کرده است به سرعت لغو کند.

 

سونگ ایل هیوک، معاون مدیر کل موسسه خلع سلاح و صلح از نهاد‌های پیرو وزارت امور خارجه کره شمالی در سخنانی که روز پنج‌شنبه در میزگرد نشست دفاعی در پکن ایراد کرد، گفت: تحریم‌های آمریکا بیش از آنکه اثربخشی داشته باشند زیان می‌رسانند و اعتماد را در روابط نابود می‌کنند.

 

سونگ ایل هیوک گفت: "در شرایطی که وضعیت به علت تلاش‌های کره شمالی، آمریکا و دیگر کشور‌های درگیر از جمله جمهوری خلق چین و روسیه تغییر کرده است مردم این تحریم‌ها و فشار ضد کره شمالی را چگونه باید ارزیابی کنند؟ ما فکر می‌کنیم تحریم‌ها بیش از آنکه اثربخش باشد، زیان آور است. تحریم هیچ گاه اقدامی برای اعتماد سازی نیست بلکه اعتماد را نابود می‌سازد و اقدام‌های اعتماد ساز، تحریم و فشار هرگز در کنار هم نمی‌تواند کارساز باشد. آمریکا باید در نظر داشته باشد که سران دو کشور کره شمالی و آمریکا در سنگاپور این را پذیرفتند که اعتمادسازی متقابل می‌تواند به خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره کمک کند، لذا خیلی زود تحریم‌ها و موانع اعتمادسازی را از سر راه بردارید و آن کشور‌هایی که به تحریم‌های سازمان ملل ضد کره شمالی پیوسته اند باید به رویداد‌های مثبتی که در شبه جزیره کره اتفاق می‌افتد توجه داشته باشند.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------