ترامپ: رسانه ها دشمن واقعی ملت هستند



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر نوک تیز پیکان انتقادهای خود را متوجه رسانه های خبری کرد و مدعی شد که مطبوعات به دلیل توسل به شیوه های «متقلبانه» در ارائه گزارشهای خود، «دشمن حقیقی ملت هستند!»

به گزارش مهر به نقل از دیلی صباح، در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا و بروز حوادث خشونت آمیز طی هفته گذشته در گوشه و کنار این کشور، «دونالد ترامپ» با تشدید حملات انتقادی خود علیه رسانه های خبری مدعی شد که مطبوعات با توسل به شیوه های «متقلبانه» در گزارشگری که باعث برافروختن آتش خشم در کشور می شوند، «دشمن حقیقی ملت هستند!»

 

ترامپ در یک پیام توئیتری در این باره نوشت: «خشم عظیمی بر کشور ما حاکم است که تا حدودی معلول گزارش نادرست و حتی متقلبانه اخبار است».

 

وی در ادامه افزود که رسانه ها «باید از خصومت ورزی صریح و آشکار خود دست برداشته و اخبار را به درستی و منصفانه گزارش دهند».

 

رئیس جمهور آمریکا این اظهارات را در حالی مطرح کرد که از تیراندازی مرگبار در یک کنیسه در شهر پتسبورگ ایالت پنسیلوانیا که به مرگ ۱۱ تن انجامید و ارسال بسته های پستی حاوی بمب لوله ای به آدرس دفتر خبرگزاری سی ان ان و شخصیتهای سرشناس حزب دموکرات تنها دو روز می گذرد.

 

ترامپ در واکنش به حمله مرگبار پتسبورگ، آن را به عنوان اقدامی یهودستیزانه به شدت محکوم کرد و با تقبیح خشونت سیاسی خواستار اتحاد شد.

 

این درحالی است که تا برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، تنها هشت روز باقی است و ترامپ همچنان در حال برگزاری گردهمایی های سیاسی است که در آنها به شدت به دموکراتها و رسانه های گروهی می تازد.

 

با آنکه مشخص شد فرستنده بسته های پستی حاوی بمب لوله ای- «سزار سایوک»- یکی از طرفداران پروپاقرص ترامپ است، کاخ سفید مدعی شد که رئیس جمهور آمریکا طالب اتحاد است!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------