«هیتر نوئرت» گزینه اصلی جانشینی «نیکی هیلی» در سازمان ملل است



اخبار,اخبار بین الملل,هیتر نوئرت

یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه خبر داد که سخنگوی کنونی وزارت خارجه این کشور گزینه اصلی برای منصب نمایندگی واشنگتن در سازمان ملل است.

به گزارش فارس، به دنبال استعفای ناگهانی «نیکی هیلی» از نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، حالا خبرها از احتمال بالای تعیین سخنگوی وزارت خارجه واشنگتن به عنوان جانشین او حکایت دارد.

 

«فاکس نیوز» که یکی از شبکه‌های مورد علاقه «دونالد ترامپ» است، امروز سه شنبه در گزارشی به نقل از دو منبع مطلع خبر داد که «هیتر نوئرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزینه پیشتاز و اصلی جانشینی «نیکی هیلی» در سمت نمایندگی واشنگتن در سازمان ملل است.

 

طبق گزارش این رسانه، رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا با نوئرت در کاخ سفید دیدار داشته اما معلوم نیست در این دیدار درباره انتخاب او به عنوان نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل صحبت شده باشد.

 

خانم نوئرت پیش از انتخابش به سمت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در دولت ترامپ، به عنوان مجری و گزارشگر  در شبکه فاکس نیوز سابقه کار داشته است.

 

هفدهم مهرماه بود که «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که از سمت خود استعفا می‌دهد و و تا پایان سال جاری میلادی(اوایل دی ماه) از دولت این کشور کنار می‌رود.

 

به دنبال اعلام استعفای هیلی، رسانه‌های آمریکایی نام‌های مختلفی را به عنوان جایگزین احتمالی او مطرح کرده و حتی نام «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهور آمریکا هم مطرح شد البته او این گمانه‌زنی را رد کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------