موافقت نتانیاهو با اعدام مبارزان فلسطینی



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم با مصوبه اعدام مبارزان فلسطینی و مجریان عملیات شهادت طلبانه در سرزمین های اشغالی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری عربی 21، شبکه تلویزیونی صهیونیستی 'کان' فاش کرد: نتانیاهو با نشان دادن چراغ سبز به مصوبه مجازات اعدام مبارزان فلسطینی با پیشنهاد حزب 'اسرائیل خانه ماست' به رهبری' اویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

 

این شبکه تلویزیونی صهیونیستی افزود: این مصوبه پس از توافق رهبران احزاب صهیونیستی با 'نفتالی بنت' وزیر آموزش رژیم صهیونیستی تصویب شد.

 

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ژانویه گذشته پیش نویس مصوبه اعدام مجریان عملیات شهادت طلبانه را با 52 رای مثبت و 49 رای منفی تصویب کرد.

 

چندی پیش حزب راستگرای افراطی 'اسرائیل خانه ماست' به ریاست اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش نویس دو مصوبه یاد شده را مطرح و به تایید نخست وزیر رژیم صهیونیستی رساند.

 

با تصویب این طرح، حکم اعدام در رژیم صهیونیستی اجرایی می شود؛ این رژیم پیش از این مدعی لغو مجازات اعدام بود و احکام حبس های طولانی در حق فلسطینیان مبارز صادر می کرد.

 

بر اساس این مصوبه مبارزان فلسطینی و مجریان عملیات شهادت طلبانه علیه رژیم صهیونیستی بدون اجماع قضات و بدون امکان تخفیف حکم، به اعدام محکوم می شوند.

 

پیش نویس این مصوبه در سال 2015 میلادی برای تصویب در کنست ارائه شد اما در آنجا به تصویب نرسید و مجددا پس از عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در تیر ماه گذشته (ژوئیه) در کرانه باختری بار دیگر در کنست مطرح شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------