تدابیر امنیتی در اطراف دفتر سلطنتی بعد از خروج بن‌سلمان از عربستان



اخبار,اخبار بین الملل,محمد بن سلمان

فعال توییتری عربستان که به "مجتهد" معروف است از تحرکات امنیتی در اطراف دفتر سلطنتی بعد از ترک کشور از سوی محمد بن سلمان در اولین سفر خارجی از زمان جنایت قتل جمال خاشقجی پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، مجتهد که به انتشار اطلاعات از بالاترین هرم قدرت در عربستان معروف است و بعضا هم صحت این اخبار و اطلاعات ثابت می‌شوند توییت کرده که آنچه در اطراف دیوان سلطنتی رخ داده به دلیل برخی هرج و مرج‌ها و سردگمی‌ها در بین مقامات آل سعود است.

 

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، وی فاش کرده است، این تحرکات امنیتی در اطراف دفتر سلطنتی بعد از ترک کشور از سوی محمد بن سلمان به مقصد کشورهای دیگر انجام گرفته است.

 

مجتهد در توییت دیگری آورده است، ۲۰ خودروی جیپ نظامی مجهز به توپ ۵۰ مم، دوربین‌های دید در شب و اشعه مادون قرمز در اطراف کاخ و قصر العوجا مستقر شده‌اند.

 

وی افزود: ناظران امنیتی که از فرودگاه بازگشتند از آنها خواسته شد برای حمایت از دفتر و ملک سلمان در آنجا بمانند. همچنین به آنها گفته شده تدابیر حمایتی ولیعهد توسط شرکت‌های جهانی لحاظ شده است.

 

مجتهد خاطرنشان کرد، در عین حال نظارت‌های شدیدی روی کاخ احمد در اشاره به احمد بن عبدالعزیز برادر کوچکتر ملک سلمان وجود دارد چراکه درخواست‌هایی برای تعیین جانشین دیگری به جای محمد بن سلمان و حمایت از ولیعهدی احمد بن عبدالعزیز در داخل کاخ سلطنتی مطرح شده است.

 

احمد بن عبدالعزیز اواخر ماه گذشته از لندن به عربستان بازگشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------