آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نیکی‌هیلی: در برابر روسیه، متحد می‌ایستیم



اخبار,اخبار بین الملل,نیکی‌هیلی

نماینده مستعفی آمریکا در سازمان ملل در نشست جاری شورای امنیت پیرامون تنش های اخیر میان مسکو و کی‌یف اعلام کرد: در برابر روسیه متحد می‌ایستیم.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، نیکی هیلی نماینده مستعفی آمریکا در سازمان ملل در نشست جاری امروز دوشنبه شورای امنیت پیرامون تنش های اخیر میان مسکو و کی‌یف اعلام کرد: واشنگتن پس از این رویداد حمایت خود را از اوکراین اعلام می کند.

 

نماینده مستعفی آمریکا در سازمان ملل در این نشست ادعا کرد: به نیابت از آمریکا، هلند، لهستان، سوئد و انگلیس حرف می زنم. در برابر حمله روسیه متحد می ایستیم.

 

نیکی هیلی در این خصوص افزود: از استقلال و یکپارچگی ارضی اوکراین در مرزهای شناخته شده بین المللی این کشور حمایت می کنیم. همچنین، نگرانی خود را نیز در این راستا اعلام می کنیم.

 

گفتنی است کرملین اعلام کرد که تنش های روز گذشته و توقیف کشتی های اوکراین پس از ورود غیرقانونی آن ها به حریم آبی مسکو روی داده است.

 

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز امروز در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که حوادث روی داده، دستوری تحریک آمیز از طرف مقامات عالی رتبه کی‌یف بوده است. 

 

به گفته وی، این اقدامات تحریک آمیز اوکراین با امید دریافت برخی امتیازها از ایالات متحده و اروپا صورت گرفته است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------