آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

نماینده آمریکا در سوریه: فعلا خارج کردن نیرو از سوریه صحیح نیست



اخبار,اخبار بین الملل,جیمز جفری

نماینده ویژه‌ آمریکا در امور سوریه تاکید کرد که خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه در زمان کنونی اقدام مناسبی نیست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از رای الیوم، جیمز جفری، نماینده ویژه‌ آمریکا در امور سوریه در پاسخ به سوالات کمیته‌ امور بین‌الملل کنگره گفت‌: آمریکا همچنان تاکید دارد که باید تمامی نیروهای ایرانی از خاک سوریه خارج شوند. ما به روس‌ها گفتیم تا زمانی که نیروهای ایرانی در سوریه باشند نمی‌توان بحران را حل کرد.  

 

وی گفت‌: روسیه اصرار دارد که فورا نیروهای آمریکا و ائتلاف بین‌المللی از سوریه خارج شوند اما این اقدام در زمان کنونی اقدام درستی نیست. خروج نیروهای آمریکایی و هم پیمانانشان از سوریه اجازه بازگشت مجدد داعش را خواهد داد. همچنین این اقدام باعث می‌شود ایران این خلا را پر کند و ثبات عراق نیز به خطر بیافتد. خروج نیروهای آمریکایی و هم پیمانانشان از سوریه تهدیدات علیه هم پیمانان مهم آمریکا مثل اسرائیل، اردن و ترکیه را افزایش خواهد داد.

 

وی همچنین تاکید کرد: دولت آمریکا به نابودی نهایی داعش پایبند است.

 

جفری درباره مسئله تغییر نظام سوریه گفت: ما معتقدیم بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه بدترین شخص است اما بخش اعظمی از جامعه جهانی هرگز از تلاش‌های ما برای تغییر کامل نظام سوریه حمایت نمی‌کنند برای همین خواهان تغییرات چشمگیری در حکومت سوریه هستیم.

 

وی تأکید کرد: آمریکا هرگز اجازه نخواهد داد قبل از به سرانجام رسیدن حل و فصل سیاسی در سوریه، جامعه جهانی به دمشق برای بازسازی این کشور کمک کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------