آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

پوتین: حمله شیمیایی تروریست‌ها در حلب نباید بی‌پاسخ بماند



اخبار,اخبار بین الملل,پوتین

رئیس جمهوری روسیه در حاشیه نشست گروه- ۲۰ در آرژانتین تصریح کرد: حمله شیمیایی تروریست‌ها در حلب واقع در سوریه نباید بی‌پاسخ بماند.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز جمعه و در حاشیه نشست گروه- ۲۰ در آرژانتین اعلام کرد: حمله شیمیایی تروریست‌ها در حلب واقع در سوریه نباید بی‌پاسخ بماند.

 

رئیس جمهوری روسیه در نشست اعضای گروه متشکل از اقتصادهای نوظهور موسوم به «بریکس» (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) در حاشیه نشست گروه- ۲۰ در این خصوص گفت: مهاجمان از سلاح شیمیایی علیه مردم در غرب استان حلب در سوریه استفاده کردند. این اقدام نقض آشکار آتش بس به شمار می رود.

 

وی در ادامه اعلام کرد: جنایت های این چنینی تروریست ها نباید بی پاسخ بماند؛ زیرا در این صورت آنها به تکرار اینگونه اقدامات خود مبادرت خواهند ورزید.

 

گفتنی است، گروههای تروریستی شامگاه شنبه ( ۴ آذرماه) محله الخالدیه در حلب سوریه را با راکتهای حاوی گاز کُلر هدف قرار دادند که بر اثر این حملات بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان سوری به شدت زخمی شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------